כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

צפו: רכב עולה באש בחולון • הפגזת ביתו של מח"ט בחמאס

תיעוד: חלקיק שנפל משמים בעת יירוט טיל מעל שמי גוש דן, הבעיר רכב במחלף וולפסון בחולון • צפו גם בהפצצת ביתו של אלחדד, מח"ט בזרוע הצבאית של חמאס

צילום: דוברות הצלה גוש דן
צילום: דוברות הצלה גוש דן



תושבי גוש דן טרם הורגלו באזעקות, ובודאי שלא לנפילת טילים. ביום חמישי האחרון נשמעה לראשונה אזעקה ברחבי גוש דן, ביום שישי זה קרה שוב, והיום כבר נגרם נזק.

שלושה טילים שוגרו הבוקר לעבר איזור תל אביב, אזעקה נשמעה בכל הערים בסביבה. מערכת 'כיפת ברזל' הצליחה ליירט שני טילים ששוגרו לעבר שטחים מיושבים, טיל נוסף נפל בשטח פתוח.

מספר דקות לאחר שנשמעה האזעקה, נמסר על רכב שעלה באש במחלף וולפסון בחולון. חובשי 'הצלה גוש דן' שהוזעקו למקום דיווחו כי ככל הנראה הדליקה פרצה כתוצאה מנפילת חלקיק טיל שנפל על הרכב, האירוע הסתיים ללא נפגעים.

ממשטרת תל אביב נמסר כי לדברי נהג הרכב ועדי ראייה, חלקיק נפל מהשמים ופגע ברכב, הנהג יצא ממנו במהירות והרכב עלה באש. חבלני משטרה שהגיעו למקום בודקים אם מדובר ברסיס הטיל ששוגר, חלקיק כיפת ברזל או זיקוק.

מדובר צה"ל נמסר כי חיל האוויר תקף לפני זמן קצר את המשגר ששיגר את רקטות הפאג'ר לעבר תל אביב היום.

אריה פרקש, מתנדב 'הצלה גוש דן' מספר: "כמו כל תושבי גוש דן שמעתי את האזעקה, נכנסתי למקום מוגן ולאחר מספר דקות קיבלנו דיווח על רכב שעולה באש במחלף וולפסון. הגעתי תוך דקה למקום ולשמחתי איש לא נפגע. הרכב עלה באש לאחר שחלקיק טיל פגע בו. צוותים של כיבוי, משטרה וצבא נמצאים במקום".







הפצצת ביתו של אלחדד, מח"ט בזרוע הצבאית של חמאס

עמוד ענן רכב חלקיק חמאס גוש דן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד