ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

תקפו באלות בעל חנות בגדים - וישבו שנה בכלא

שני אחים שתקפו באלות מעץ את בעל חנות 'מידות טובות' בבני-ברק על שסירב להחליף מכנס לאחר חודש וחצי מהקניה • בית המשפט גזר עליהם: מאסר בפועל של שנה

כלא מעשיהו. צילום ארכיון: מנדי אור
כלא מעשיהו. צילום ארכיון: מנדי אור

בית משפט מחוזי בתל-אביב גזר היום (א) שנת מאסר על שני אחים, בשנות ה-40 לחייהם, שהודו והורשעו במסגרת הסדר טיעון בעבירות של תקיפה לשם גניבה ופציעה בנסיבות מחמירות, לאחר שתקפו בעל חנות בגדים בבני-ברק באמצעות אלות, משום שסירב להחליף זוג מכנסיים שרכש בחנותו.

השניים תקפו את בעל החנות 'מידות טובות' בבני ברק.

רוכש המכנס הגיע לחנות, וביקש להחליף מכנס ג'ינס אותו רכש כחודש וחצי קודם לכן. בעל החנות סירב לבקשה, כיוון שחלף זמן רב מאז הרכישה, ואף נעשה בו תיקון. הקונה זעם, נטל לידיו ללא רשות מכנס ג'ינס חדש ויצא מהחנות. בעל החנות פתח במרדף אחרי הנאשם, הצליח להשיגו ולקחת מידיו את המכנס החדש.

בתגובה החל הקונה להכות את בעל החנות בפניו ובבטנו. האחרון ניסה להתגונן ואנשים שעברו באזור נחלצו לעזרתו. הקונה נמלט ופגע בכלי רכב שחנו בסמוך.

סמוך לאירוע זה, הגיע הקונה עם שני אחיו ׳לסגור חשבון' עם בעל החנות. בשעות אחר הצהריים הם הגיעו, מצוידים באלות מעץ, הם נכנסו לחנות, סילקו את הלקוחות והעובדים שהיו במקום, ופנו למשרדו של בעל החנות תוך שהם מכים אותו ואדם נוסף שהיה עמו. במהלך התקיפה נטל אחד האחים את תעודת הזהות של בעל החנות וגנב מתוכה 1,200 שקל.

כאמור, על שניים מהם נגזר עונש של שנה מאסר.
מאסר מידות טובות גניבה חנות תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד