כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

"היום המאושר בחייו - יום חטיפת גלעד שליט"

אלמנתו של אחמד ג'עברי העניקה ראיון לאתר חמאס, וסיפקה הצצה לדמותו של הארכי-טרוריסט • "הגשים שלוש משאלות לפני שמת על קידוש אללה. לימד את הכיבוש לקח"

אחמד ג'עברי עם גלעד שליט
אחמד ג'עברי עם גלעד שליט

"היום המאושר בחייו של מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, אחמד ג'עברי, היה יום חטיפתו של גלעד שליט לפני שש שנים", כך מספרת אלמנתו של ג'עברי, אום מוחמד, בראיון לאתר א-ריסאלה, השייך לחמאס.

"באותו יום מצאתי אותו שמח ברמה שלא תתואר, יותר מאשר ביום חתונתנו", סיפרה.

אום מוחמד היא אחת משתי נשותיו של ג'עברי שהביאו לו לעולם 11 ילדים. "הוא הספיק להגשים שלוש משאלות לפני שמת על קידוש אללה", אמרה. "הוא הותיר אחריו צבא חזק, לימד את הכיבוש לקח, שחרר אסירים וקיים את מצוות עליה לרגל".

היא סיפרה - ולא חייבים להאמין שהכל קשור לעובדות - כי ביקשה ממנו בשבוע שעבר שלא לצאת לרחוב. "הוא צחק ואמר לי: 'אם אמות מות קדושים, זה יהיה חסד גדול בעת הזו'". לדבריה, הוא מעולם לא ידע פחד: "הוא לא פחד מהנשק של ישראל ומהמטוסים. כשהוא היה שומע מטוס F16, הוא היה מתנהג כרגיל, כאילו הוא לא קיים.

"הוא היה ככל האדם, משפחתי, צנוע - אדם שהיה מפקד אך לא התנהג באופן שונה. אנשים אהבו אותו. כשהוא חזר מהעלייה לרגל, הוא יצא לשוק, הביא מתנות לכל מקורביו ולא שכח אף אחד.

"האנשים קיבלו אותו עם שובו כאילו הוא נישא פעם נוספת", אמרה אום מוחמד. "אבל מתברר שזו הייתה מסיבת פרידה - ולא קבלת פנים. הוא רצה שאעלה איתו לרגל, אבל המצב הביטחוני לא אפשר זאת. הוא הבטיח לי שנעשה זאת יחד בשנה הבאה, אם ירצה אללה".
אחמד ג'עברי חיסול שליט אלמנה עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד