י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

אורח הכבוד של מד"א בדרום: אריה דרעי

בעוד כוחות מד"א פועלים בזירות הנפילה בדרום, הגיע אריה דרעי, ממנהיגי ש"ס, לביקור בתחנת מד"א באשדוד • "טוב לחזור הביתה לירושלים מתוך ידיעה שיש על מי לסמוך"

אורח הכבוד של מד"א בדרום: אריה דרעי



היום בצהריים, בעוד כוחות מד"א פועלים בזירות הנפילה של הרקטות בישובי הדרום, הגיע אריה דרעי, ממנהיגי ש"ס, לביקור בתחנת מד"א באשדוד.

דרעי הגיע כשהוא מלווה בראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי. את פניהם קיבל בתחנה מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין, שהעניק לשניים סקירה נרחבת על ההיערכות בכלל גזרות הדרום ובאשדוד בפרט. בין היתר, דיווח מנכ"ל מד"א כי על מנת להעניק מענה מיידי ומהיר ככל הניתן לכל קריאה, הוצבו אמבולנסים כוננים בבתי עובדי ומתנדבי מד"א, המאפשרים להם להגיע במהירות רבה יותר אל זירות הנפילה במרחב.

בנוסף הסביר מנכ"ל מד"א לדרעי ולד"ר לסרי בהרחבה על המערכות המיוחדות המשמשות להתראה על נפילת טילים במחוז הדרום, וציין כי גם הצוותים ממוגנים בציוד מגן מיוחד.

המנכ"ל סקר באופן מלא את מספר הנפגעים ומצבם בימים האחרונים, והרחיב על הפעילויות השונות בהן עוסק מד"א בכל הישובים המטווחים בישראל.

במהלך הביקור, החלה להישמע בעיר אזעקת צבע אדום, שאפשרה לרב דרעי ולראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, לעמוד מקרוב על פעילות המוקד המרחבי של מד"א הפועל מתוך המרחב המוגן. לזירה הוזנקו בתוך שניות אמבולנסים, שביצעו סריקה מהירה וקפדנית ודיווחו בחזרה למוקד בתוך דקות כי גם בנפילה זו, בדרך נס, לא היו נפגעים.

דרעי וראש עיריית אשדוד התפעלו מהיעילות, המהירות והקפדנות על כל פרט שמאפשרות הצלת חיים במהלך כל השבוע האחרון במחוז הדרום.

"אני מתפעל מהעבודה של כוחות מד"א ורואה מקרוב את הכוננות הגבוהה. אני מברך ומקווה שתהיו רק בכוננות ולא תהיה לכם הרבה עבודה. התרשמתי מהמערכת שהיא ערוכה ומוכנה ושמחתי לראות את המתנדבים הרבים שעושים הכל על מנת לסייע. טוב לחזור הביתה לירושלים מתוך ידיעה שיש על מי לסמוך", אמר דרעי למנכ"ל.

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, החמיא אף הוא לפעילות מד"א: "שיתוף הפעולה בין העירייה למגן דוד אדום הוא מצוין והוא מודל לחיקוי עבור מערכות חירום אחרות". על מנת להוקיר את הערכתו ותודתו לפעילות מד"א, הודיע לסרי כי עיריית אשדוד דאגה לארגן שני אוטובוסים שיקחו מחר את ילדי עובדי מד"א, הנמצאים לבדם בעוד הוריהם עוסקים בהצלת חיים, ליום בילוי והנאה בספארי ברמת גן.

מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין: "כוחות מד"א עושים את המוטל עליהם מסביב לשעון, לאורך כל ימות השנה. במהלך השבוע האחרון, כוחות מד"א, על עובדיו ומתנדביו, משקיע את כל כולו בהצלת חיים במרחבים המטווחים- הן בדרום והן במרכז. בנוסף, כוחות מד"א ממשיכים לפעול בשאר חלקי הארץ להצלת חיים כבשגרה. אין ספק כי על ההקרבה, על הנתינה ועל היכולות המדהימות מגיעה תודה רבה לכלל עובדי ומתנדבי מד"א".





















אריה דרעי מד"א אלי בין עמוד ענן יחיאל לסרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד