י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הרב אמנון יצחק: "אני הזהרתי שתהיה מלחמה"

"אמרתי והזהרתי שבגלל גזירת הגיוס תהיה מלחמה" • הרב אמנון יצחק בטוח מדוע פרצה המלחמה • והוא גם מייעץ: "לממן גדודים פלשתינים שיפגעו בגדודי הטרור"

 הרב אמנון יצחק
הרב אמנון יצחק

"אמרתי והזהרתי שבגלל גזירת הגיוס המלחמה קרובה מאד והנה אנחנו בעיצומה", כך אמר אמש (ב') הרב אמנון יצחק בהרצאה שמסר בעיר קדימה.

"אבו מאזן אפילו לא בובה, בשביל מה צריכים לחתום איתו הסכם, בשביל שהחמאס יפר אותו?", אמר.

בהרצאה התייחס הרב יצחק באריכות למצב הבטחוני השורר בארץ.

"אנחנו שנואים בעולם", קבע הרב. "הם מראים לנו פרצוף של ידידים אבל בפועל נראה שהאינטרסים שלהם קודמים לשלנו. המדינות לא אכפת להם כמה טילים אנחנו חוטפים, אכפת להם שלא תהיה כאן התלקחות כדי שהמצב לא ישפיע על הבורסות בעולם.

"אמרתי כשהחליטו לבטל את חוק טל ורוצים לגייס את בני הישיבות שתהיה מלחמה בקרוב, וכמה זמן עבר מאז? והנה אנחנו בעיצומה של מלחמה שיכולה להתפתח לכאן ולכאן".

עוד הוסיף וסיפר הרב כי בעבר "הוצאתי דיסק בשם 'המלחמה על תל אביב', צחקו עליי, כמו תמיד. כרגע הטילים לא נחתו שם ויהיה רצון שכך יהיה, אבל אם הסורים והחיזבאללה יכנסו לתמונה, זה עלול לקרות".

הרב התייחס בזלזול לניסיונות להגיע למשא ומתן עם החמאס, "איפה אבו מאזן נעלם?", שאל. "למה הוא לא אומר להם, תפסיקו! די!, למה הוא לא מתערב? ישראל במשא ומתן איתו. מי הוא בכלל? אפילו לא בובה, שומרים עליו כמו אתרוג, בשביל מה? בשביל שהחמאס ישנה את שמו ויפר את ההסכם שהוא חתום עליו. איפה השכל, זו מדינה רצינית?".

הרב המליץ לראשי המדינה לנקוט בדרך מסוימת לפיה, "צריכים להגיד להם, אנחנו נותנים לכם שעה! אם הירי לא ייפסק, פירושו שהכל זה חרטה ברטה ואנחנו צריכים להיכנס בפנים עד שנשיג את התוצאה. מלמעלה אי אפשר לסיים, כל זמן שהמנהיגים שלהם עדיין קיימים - תהיה בעיה".

במהלך דבריו המליץ הרב לישראל לממן גדודים עזתיים בתשלום, "יותר ממה שאיראן משלמים להם והגדודים האלו של ישראל ייקראו גדודי החירות, תפקידם יהיה לנקות את גדודי הטרור ולהביא שקט לתושבי עזה שמזמן יכלה להיות מקום תיירותי מספר 1 בעולם".

לסיום אמר הרב: "אנשים לא מבינים, יש גזירה קשה מאד על ישראל, קוראים להשמיד את העם היהודי בכל מקום. אם אנחנו לא חוששים, היינו ראויים למוות רחמנא לצלן, מה עושה הקב"ה? נותן פחד מוות שנחשב כמוות. מה שמרגישים התושבים בדרום זה כפחד מוות. הגזירה היא גזירה, וכל יום יש פחד, כמה פעמים. זה לא פשוט, צריכים להתעורר ודחוף".
עמוד ענן דרום הרב אמנון יצחק אבו מאזן עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 70 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד