כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

שדרות מאוכזבת: "זה היה צריך להסתיים אחרת"

תושבי שדרות הביעו זעם על האופן בו הסתיימה הלחימה • "אנו יודעים שזה זמני - בעוד שבועיים נחזור לשבת במקלטים" • ראש עיריית שדרות: "אינני חש גאווה"

בית פגוע בדרום. פלא90
בית פגוע בדרום. פלא90

רבים מתושבי הדרום הביעו אמש והיום (ה), אכזבה מההחלטה על הפסקת האש.

בעיר שדרות התקיימה הפגנה בה נקרא ראש הממשלה בנימין נתניהו להתפטר.

"היינו מוכנים לשבת במקלטים עוד חודש ובלבד שנדע שהבעייה נפתרה", אומר דוד, תושב שדרות. "עכשיו כולנו יודעים שעוד חודש חודשיים הכל מתחיל מחדש".

גם יוסי, אברך תושב שדרות אמר ל'בחדרי חרדים', "כולנו יודעים יפה שבעוד שבועיים שלושה כולנו חוזרים למקלט. ואז כבר יהיה קשה יותר לפעול".

דף הפייסבוק של ראש הממשלה בנימין נתניהו התמלא גם הוא בדברי מחאה מפי תושבי דרום.

גם הפוליטיקאים הביעו אכזבה: ראש העיר שדרות, דוד בוסקילה, אמר כי, "אני לא נגד סיום הלחימה אלא נגד האופן שבו היא תסתיים. סיום הלחימה צריך להיות מלווה באקורד שמצביע על עליונות ישראלית ברורה ובכך שההרתעה של מדינת ישראל תחזור להיות חזקה כמו בעבר.

"אני מתפלל שההחלטה תתברר כנכונה ואת זה רק הזמן יוכיח", אמר בוסקילה, "בכל מקרה אינני חש גאווה".

גם ראש העיר אשדוד, יחיאל לסרי, אמר: "לא לסיום כזה פיללנו. אני חושש שמדובר בהפסקת אש לזמן קצר, ומקווה שלפחות הבטחנו תמיכה בינלאומית לתגובה חריפה לכשיתחדש הירי".

ראש העיר הממונה של אופקים, צביקה גרינגולד, אמר: "לצערי, מתוך ניסיון עבר נראה כי הסדרים מסוג זה הם 'רק על הנייר' ולא מחזיקים מעמד לטווח ארוך. אי אפשר לקיים חיים אזרחיים נורמליים תחת אש, ועל כן אנחנו מסתכלים על ההסכם ברגשות מעורבים. נצטרך כמו כל עם ישראל לראות אם מאחורי ההסדרים, שאנחנו לא מכירים את הפרטים המדויקים שלהם, יש באמת סיכוי לשקט ארוך טווח באזורנו. אם כן, נהיה כולנו מאושרים, ואם לא - נחוש אכזבה גדולה".,
שדרות אשדוד בנימין נתניהו חמאס עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד