כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

פעמיים בוסקילה • קול חי' נפלו בפח שטמן מתחזה

בצלאל קאהן המנוסה התקשה להאמין לאמירות הבוטות ששחרר ראש עיריית שדרות דוד בוסקילה בתוכניתו • כשהתגלה שמדובר במתחזה כבר היה מאוחר מידי, והדברים התפרסמו

קול חי. צילום ארכיון: מנדי אור
קול חי. צילום ארכיון: מנדי אור

ביומן הצהריים של רדיו 'קול חי' התראיין בסוף השבוע ראש עיריית שדרות, דוד בוסקילה, שהתייחס להפסקת האש ולמצב הביטחוני בדרום בעקבות מבצע 'עמוד ענן'. רק אחרי השיחה ופרסום דבריו, שחוללו סערה, התברר: מדובר באדם שהתחזה לראש העיר.

ביום חמישי האחרון הוקדש מרבית הדיון בתכנית למצב הביטחוני בארץ. אחד מהמרואיינים עלה תחת השם דוד בוסקילה, ראש עיריית שדרות.

במשך דקות ארוכות ראיין אותו העיתונאי בצלאל קאהן, מגיש התוכנית: "לא האמנתי שימכרו אותנו בזול", אמר המרואיין. "זו כניעה לטרור". לדבריו, "היה צריך לנתק את החשמל, להוריד את השלטר, לנתק את המים, להחשיך את עזה, וכל אלה הסייענים של החמאס את כולם להשתיק אותם". האיש הוסיף: "השקט הזה הוא מדומה, השקט שלפני הסערה. אני סבור שבקרוב הטילים יגיעו גם לנתניה".

מסריו נשמעו שונים לגמרי מדברי ראש העיר בתקשורת בימי המבצע.

הדברים פורסמו בכלי תקשורת נוספים, והגיעו גם אל אנשיו של ראש העיר - שזעמו. רק אז התברר להנהלת הרדיו, כי השיחה שהתקיימה בשידור חי כלל לא הייתה עם ראש העיר דוד בוסקילה, ומפיקי התוכנית נפלו ברשתו של אדם שהחליט 'לזרום' עם הרעיון.

למרות הכל, בחרו ברדיו להתנצל. היום, במהלך התוכנית, סיפר מגיש התוכנית, בצלאל קאהן, על מה שקרה בתוכנית האחרונה ששודרה בחמישי, ואמר כי במערכת החדשות של הרדיו יפיקו לקחים.
דוד בוסקילה שדרות דרום עמוד ענן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד