כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הצוות של ש"ס: פרסומאים מקבוצות המדיה הגדולות

ש"ס משתדרגת לקראת מסע הבחירות • חתמה הסכם עם 'מדיה קום' - חברת רכש מדיה מהגדולות בענף • יגאל רווח מאפיקים יסייע בקמפיין באוכלוסיה החרדית והערבית

גייס. אריאל אטיאס
גייס. אריאל אטיאס

שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס - יו"ר מטה ההסברה של תנועת ש"ס, גייס היום (א') לניהול הקמפיין של המפלגה בבחירות הקרובות, צוות פרסומאים מקבוצות המדיה הגדולות בישראל, שהורכב במיוחד לצורך הקמפיין, לצד 'מדיה קום' - חברת רכש המדיה של קבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי.

בראש הצוות המקצועי יעמוד הפרסומאי רמי יהודיחה. הצוות מורכב מאנשי קריאייטיב בכירים בענף הפרסום בניהולו של יניב קציר - מאנשי הקריאייטיב הבולטים בענף ומי שליווה מערכות בחירות רבות.

קציר ישמש כמנהל הקריאייטיב וכבמאי הראשי של הקמפיין. אל הצוות יצטרף הפרסומאי החרדי יגאל רווח, מנכ"ל משרד הפרסום אפיקים, שיסייע בקמפיין באוכלוסיה החרדית ובאוכלוסיה הערבית.

עם חתימת ההסכם אמר השר אטיאס: "ש"ס הולכת לבחירות האלה מחוזקת – מחוזקת מהישגיה בקדנציה האחרונה ומחוזקת מההתלהבות בשטח מן האחדות. ש"ס תבקש מאזרחי ישראל את המנדט להמשיך את המאבק לשמירה על אופיה היהודי של המדינה ולהענקת רשת ביטחון חברתית לשכבות החלשות. הציפייה להגדלת כוחה של ש"ס לאור האתגרים הרבים שעומדים בפנינו מחייבת אותנו לגייס את הטובים ביותר בכדי לעמוד במשימה".
ש''ס בחירות קמפיין אטיאס פרסום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד