כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

סקר ערוץ 10: הליכוד-ביתנו 37, העבודה 20, לבני 9

ציפי לבני, שהכריזה על התמודדות עצמאית, זוכה ל-9 מנדטים • לפיד ממשיך להתרסק: עם 5 בלבד • ש"ס עם 14 • אמסלם 4 • 44% מהציבור רוצים את ברק כשר ביטחון

שומר על הכיסא. בנימין נתניהו. צילום: פלאש90
שומר על הכיסא. בנימין נתניהו. צילום: פלאש90

הליכוד בדרך הנכונה: מסקר שנערך על-ידי מכון 'מאגר מוחות' של פרופ' יצחק כץ עבור תכנית הבוקר של אורלי וגיא בערוץ 10 עולה, כי אילו הבחירות היו מתקיימות היום - המפלגה המאוחדת 'הליכוד ביתנו' הייתה זוכה ב-37 מנדטים, העבודה של שלי יחימוביץ ב-20 מנדטים, ש"ס ב-14, והבית היהודי של נפתלי בנט ב-9 מנדטים.

גם מפלגתה של ציפי לבני, שתודיע היום בשעה 12:00 על חזרתה והתמודדות במפלגה עצמאית, מקבלת 9 מנדטים. מי שנפגע מההתמודדת של לבני היא מפלגת 'יש עתיד' של יאיר לפיד, שממשיכה להתרסק בסקרים ומקבלת חמישה מנדטים בלבד. עם שלם זוכה לפי הסקר לארבעה מנדטים, ומרצ 3בלבד. קדימה, שכמעט נמחקת, עם 2 מנדטים.

במקביל, אם ציפי לבני תרוץ במפלגת העבודה, הליכוד ביתנו עולה ל-38 מנדטים, העבודה המחוזקת בלבני תקבל 25 ו'יש עתיד' מתחזקת לשמונה מנדטים. יתר המפלגות לא משתנות.

עוד בנושא:
טלטלה ב'ליכוד' • בגין ומרידור בחוץ; פייגלין בפנים

בכל מקרה גוש הימין מקבל יותר מ-70 מנדטים, לעומת גוש המרכז-שמאל שנשאר עם פחות מ-50 מנדטים.

עוד עולה מהסקר, כי רוב הציבור רוצה שאהוד ברק - שהודיע על פרישה מהחיים הפוליטיים - יהיה שר הביטחון בממשלה הבאה אם נתניהו יקים אותה. 44% חושבים כי ברק צריך להישאר בתפקיד שר הביטחון, לעומת 39% שחושבים שמישהו אחר צריך לאייש את התפקיד. 17% השיבו תשובות אחרות.

בתשבה לשאלה האם רשימה ימנית יותר בליכוד תשפיע על בחירתך, השיבו רק 9 אחוז כי תהיה לכך השפעה על בחירתם.
סקר ערוץ 10 אורלי וגיא הליכוד ביתנו ציפי לני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד