כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

צעיר חרדי נעצר: חשוד בשוד סלוני פאות בירושלים

בן 21 נעצר בשמואל הנביא: חשוד בשדידת סלוני פאות ותקיפת פאנית • הכחיש המיוחס לו ושוחרר בתנאים מגבילים • בשבועיים האחרונים הותקפו לפחות חמש פאניות

אחד התוקפים כפי שצולם במצלמות האבטחה
אחד התוקפים כפי שצולם במצלמות האבטחה

צעיר חרדי נעצר ביום ראשון בחשד כי שדד פאות מסלון פאות בירושלים ותקף את בעלת החנות. המעצר בוצע לאחר שבעלת סלון פאות שהותקפה הגישה תלונה במשטרה.

ביום ראשון, בעת שצעדה ברחוב שמואל הנביא בירושלים, הבחינה באחד הצעירים שתקפו אותה, ויצרה קשר עם החוקר המשטרתי שטיפל בתלונה שהגישה. בלשים של משטרת ירושלים הגיעו למקום תוך זמן קצר ועיכבו את הצעיר לחקירה.

הצעיר, בן 21, חשוד בתקיפה פיזית של בעלות סלוני פאות בירושלים. אתמול (ב') הוא הובא לבית משפט השלום בירושלים, שם שוחרר בתנאים מגבילים. החקירה נמשכת.

חשיפת 'בחדרי חרדים':
תופעה בירושלים: רעולי פנים שודדים סלוני פאות

בחקירתו במשטרה הכחיש הצעיר את המיוחס לו, ובמשטרה בודקים את הקשר שלו ושל צעירים נוספים לאירועי שוד שאירעו בתקופה האחרונה בחמישה סלוני פאות לפחות.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' שחזרה בעלת הסלון את אשר אירע בשבוע שעבר: "נכנסו רעולי פנים בציצית, כשכשל תנועות גופם משדרת תוקפנות ואלימות, עיניים אדומות ומפחידות - וסגרו אחריהם את דלת הסלון. הם התחילו להשתולל, להפוך ולגנוב כל פאה שרק הספיקו".

לדבריה, "השודדים יודעים כנראה בדיוק מה כדאי לקחת. רוב הפאות שנגנבו הן בשווי של כ-8,000ש"ח ומעלה לכל פאה. שלא לדבר על פאות של לקוחות שנגנבו".

כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים' בשבועיים האחרונים בצעו תקיפות דומות בסלוני פאות. ההערכה כי התוקפים מונעים "מטעמי צניעות", וקידשו מלחמה בחובשות הפאה.
פאות תקיפה ירושלים סלון משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד