כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מפגש מיוחד: עמוס צאיידה עם 50 ראשי כוללים

מנהל מחלקת הישיבות במשרד החינוך יסייר ב'כוללים' של מודיעין עלית • יקיים מפגש מיוחד עם 50 ראשי כוללים, ויבקר אצל ראש ישיבת מיר, הגר"א פינקל • פרסום ראשון

הגר"א פינקל. צילום ארכיון
הגר"א פינקל. צילום ארכיון

כלי התקשורת החרדים אוהבים לקשור כתרים של רוע למנהל מחלקת הישיבות במשרד החינוך, עמוס צאיידה. אך היום (ג) מתברר כי האיש - שזכה לכינוי 'עמוס הצייד' - מעוניין להכיר מקרוב את בעיות הכוללים והישיבות, ואף להביא אותן לידי פתרון ראוי.

מחר יתקיים מפגש ראשון מסוגו, במהלכו יבקר צאיידה בכוללים בעיר מודיעין עילית. במהלך סיורו יבקר גם בביתו של הגר"א פינקל, מראשי ישיבת מיר.

בתום הסיור יקיים צייאדה ועידת ראשי כוללים. במסגרת המפגש - בו ישתתפו 50 ראשי כוללים - הם יוכלו להציג שאלות ולהקשות על היחס הנוקשה של המשרד כלפי מוסדות התורה, במטרה ליצור גשר ומתוך רצון לפתור בעיות ככל שניתן.

הוועידה נערכת ביוזמת איש הנדל"ן המקומי נתן רוזנבלט, סגן ראש העיר מודיעין עילית, יעקב ולנשטיין, ובסיועו ותיווכו של נתן שטרנהל מקורבו של צאיידה ומי שעושה מולו רבות בכל הנוגע לעולם הישיבות.

לדברי המארגנים, עקב התכנון ברגע האחרון לא הספיקו ליצור קשר עם כל ראשי הישיבות והכוללים במקום, אך מי שירצה להשתתף באסיפה יוכל לעשות זאת ומוזמן ליצור עמם קשר.
מודיעין עילית מפגש צאיידה כוללים בעיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד