כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

חדש: ערכה ביתית מקצועית להלבנת שיניים

הערכה Liquid Smile קלה ונוחה לתפעול ואינה פוגעת בחניכיים • פותחה על ידי רופאי שיניים ונמכרת על ידי רופאים בלבד • ניתן להתחיל לראות שינוי לאחר יומיים בלבד

חדש: ערכה ביתית מקצועית להלבנת שיניים

סובלים מצבע צהוב בשיניים? חולמים על שיניים לבנות וצחורות? תכירו את Liquid Smile - ערכה ביתית מקצועית להבנת שיניים.

כיצד זה עובד? Liquid Smile היא נוסחת ג'ל מיוחדת המשלבת 12% הידרוגין פרוקסייד, המלבין בריכוז הגבוהה ביותר הקיים כיום בשוק. החומר מתפרק ברגע המגע עם השיניים והופך לחמצן (02) פעיל. החומר הפעיל מלבין את הכתמים ומבהיר את צבע השן על ידי חמצון מולקולות הצבע המצפות את השן.

ה-Liquid Smile הינו קל ונוח לתפעול – שמים פעם ביום, לאחר הצחצוח שיניים לפני השינה, לא פגוע בסתימות, לא פוגע בחניכים ומעניק שליטה מלאה ברמת ההלבנה. ניתן להפסיק לאחר שבועיים או להמשיך עוד, תלוי בצבע הרצוי אליו מעוניינים להגיע. כמו כן, ניתן להלבין רק שיניים ספציפיות – היות ומדובר במכחול עדין, ניתן לבחור שיניים צהובות יותר ולשים רק עליהן. יתרון בולט נוסף של ה-Liquid Smile הוא בהפחתת הרגישות.

ההבדל בין Liquid Smile לדור הישן של המלבינים - הוא מהיר פי 4 וחזק פי 3 ממלביני שיניים אחרים, משום שהוא מוצא דרך לחשוף את השן ישירות לחומר המלבין הידרוג'ן פרוקסייד. החומר החזק ביותר הקיים בשוק כיום. עד היום המדע לא מצא דרך לייצב הידרוגן פרוקסייד בג'ל ונמצאו חומרים עקיפים שלאחר פירוק ממושך הפכו להידרוג'ן פרוקסייד, החומר המלבין הפעיל בליקוויד סמייל. כתוצאה מכך, לחומרים מהדור הקודם לקח פי 4 זמן לבצע את ההלבנה שמבצע ליקוויד סמייל. למשך ההלבנה יש השפעה ישירה על רגישות השיניים. מאחר ובחומרים קודמים נדרשה חשיפה ממושכת לחומר משתמשים דיווחו על היווצרות של רגישויות שונות בשיניים לאחר השימוש. הטכנולוגיה החדשה הזו מאפשרת הלבנת שיניים מהירה, חזקה ובטוחה!

הלבנה מקצועית

ה-Liquid Smile פותח ע"י רופאי שיניים ונמכר ע"י רופאים ורופאי שיניים בלבד, Liquid Smile הוא פתרון נוח מהיר וללא כאבים להלבנת שיניים. מריחת השיניים כל ערב לפני השינה במשך שבועיים תביא לתוצאות דרמטיות. המכשיר נבחר לאחד מ-100 המוצרים המוערכים והמומלצים אצל רופאי שיניים בארה"ב, מאושר CE ו-FDA

את התוצאות ניתן להתחיל לראות בשינוי לאחר יומיים בגוון צבע השן. אם מקפידים כל יום ניתן לקבל תוצאה של שיניים לבנות לאחר עשרה ימים.
ערכה הלבנת שיניים רופא פיתוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד