י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

נלכדה כנופיית הונאות ביטוח באמצעות גניבת רכבים

חברי הכנופיה - שלושה ישראלים ושני תושבי השטחים - ביימו 'גניבה' לכלי רכב שבעליהם רצו להיפטר מהם, והעבירו אותם למשחטה • שישה נוספים נעצרו בחשד לשיתוף פעולה

משחטת רכב. צילום: משטרת ישראל
משחטת רכב. צילום: משטרת ישראל

חוקרי להב 433 אתגר עצרו לפנות בוקר (ג) חמישה חשודים, שלושה ישראלים ושניים מתושבי השטחים, בחשד כי פעלו ככנופיה ש'גנבה' רכבים פרטיים מאזרחים שביקשו להיפטר מרכביהם, ותיווכה בהונאות ביטוח.

בתום חקירה שנערכה במשך מספר חודשים, עלה כי חברי הכנופיה הישראלים פנו אל אזרחים שביקשו להיפטר מרכבם, והציעו להם עזרה לקבל את השווי הכספי המלא עבור הרכב - ללא כל מאמץ מצידם. על פי החשד, העבירו חברי הכנופיה הישראלים את הרכבים הלא רצויים לידיהם של חבריהם לכנופיה בשטחים, ואלה העבירו אותם לסוחרים ולשחיטה.

במקביל, לאחר "הגניבה", פנו האזרחים למשטרה ולחברות הביטוח, ובהנחיית החשודים מסרו הודעות כוזבות על גניבת רכב, ודרשו לקבל פיצוי כספי מלא.

הבוקר פשטו אנשי יחידת אתגר על ביתם של החשודים בשטחים ובדרום הארץ, ועצרו את חמשת חברי הכנופיה. בנוסף לחמישה, עוכבו לחקירה שישה בני אדם נוספים, החשודים כי שיתפו פעולה עם הכנופיה. הם הובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

מיחידת אתגר נמסר כי תופעת הונאת הביטוח היא עבירה חמורה אשר משטרת ישראל חוקרת במסגרת יחידות רבות, והעונשים הצפויים לאותם אנשים אשר מביימים את גניבת רכבם, ומדווחים דיווחי שקר במשטרה, הם חמורים.
כלי רכב ביטוח הונאה מעצרים כנופיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד