כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

האם גומא אגייאר חי בחשאי בהולנד?

הפרקליט של ג'יימי אגייאר, אשת איש העסקים היהודי שנעלם, ממשיך לטעון: המיליארד עדיין בחיים • האם מעברה של אחותו להולנד יספק פרטים חדשים בפרשה המסתורית?

גומא אגייאר. צילום: ארכיון
גומא אגייאר. צילום: ארכיון

התקשורת בפלורידה חזרה לעסוק אמש בגורלו של איש העסקים היהודי גומא אגייאר, שנעלם לפני חמישה חודשים כשיצא לשיט על סירתו. ביל שרר, עורך דינה של אישתו ג'יימי אגייאר, מעלה כעת את האפשרות שהמיליארדר ביים את מותו, וכי למעשה הוא עדיין בחיים.

לטענת שרר, הוא וצוותו חוקרים את העובדה שאחותו של גומא, אנג'ליקה, עברה להתגורר לאחרונה בהולנד, שם גר גם אחד משותפיו העסקיים הקרובים - ומשערים שייתכן שגומא עצמו נמלט להולנד ומתגורר שם בחשאי.

"יכול להיות שמדובר בצירוף מקרים", הודה עורך הדין, אך הוסיף: "ג'יימי עדיין מקווה שנשיג מידע לגבי בעלה ולגלות שהוא עדיין בחיים". הפרקליט טען עוד שאחיותיו של גומא סירבו לקבל זימון להעיד בנוגע לפרשה, ואמר: "אנחנו רק רוצים לגלות מה, אם בכלל, הן יודעות על היעלמותו".

במהלך המשפט השתמש שרר בנתוני ה-GPS של סירתו של אגייאר, שלדבריו הפליגה שלושה מיילים מזרחה, פנתה מזרחה ולפתע נעצרה למשך חמש דקות, לפני שנסחפה למים הסוערים. "אם נניח שגומא אגייאר מת בתוך שעות מרגע היעלמותו", אמר שרר לשופט. "נתעלם מהעובדות שמראות בבירור שהמקרה היה מבוים, ושהוא הוציא את הסירה מהילוך ונתן לה להיסחף".
גומא אגייאר פלורידה הולנד סירה העלמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד