כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

היועץ של מופז בוועדה המסדרת של קדימה: אולמרט

מכה קשה לציפי לבני: אולמרט מתגייס למען מופז ונגד היו"ר לשעבר • קדימה אישרה הרכב הוועדה המסדרת של רשימתה לבחירות לכנסת ה-19 • בראש הוועדה: שאול מופז

יועץ. אהוד אולמרט. צילום: פלאש90
יועץ. אהוד אולמרט. צילום: פלאש90

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט יהיה חבר בוועדה המסדרת של קדימה לקביעת רשימתה לכנסת ה-19. כך אישרה הערב (ג) סיעת קדימה. משמעות המהלך הוא שאולמרט מתגייס לטובת יו"ר קדימה, שאול מופז, ולא יתמוך ב'התנועה' של ציפי לבני. ככל הנראה, אולמרט אינו צפוי להתמודד בבחירות לכנסת ה-19.

לפי החלטת הסיעה, בראש הוועדה יעמוד יו"ר 'קדימה', ח"כ שאול מופז. ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט וראש עיריית עכו שמעון לנקרי ישמשו כיועצים ליו"ר בהרכבת הרשימה.

"קדימה תציב את הרשימה האיכותית ביותר לבחירות הקרובות", אומר מופז. "אנחנו יוצאים לדרך מאוחדים, אני מאמין ביכולת של הנבחרת של קדימה להצליח במערכת הבחירות, זה הזמן להתחיל לעבוד, יחד נצליח".

המהלך של מופז ואולמרט יקשה על לבני וששת חברי הכנסת שמבקשים להתפלג מקדימה, שקיוו כי לאחר שאולמרט יודיע שהוא אינו מתמודד לכנסת, הם יצליחו לגייס חבר כנסת שביעי מקדימה - ולהתפלג מהמפלגה.

כעת, עם מעורבותו של אולמרט בקדימה, קטנים הסיכויים שיימצא חבר הכנסת השביעי שיאפשר להם לזכות בדמי מימון מפלגות, שכה נחוצים לקמפיין הבחירות של לבני.

אתמול הצליח אולמרט לטרפד ברגע האחרון את פרישת ח"כ דורון אביטל, שהיה אמור להיות חבר הכנסת השביעי. אם אביטל היה חובר ללבני, ועדת הכנסת הייתה מתכנסת כבר היום לאשר את הפילוג.
קדימה שאול מופז אהוד אולמרט בחירות שמעון לנקרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד