י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

האם שהבריחה את בנה החולה: "עזרו לי להפגין"

תושבת אלעד שהבריחה את בנה חולה הסרטן מ'שניידר', פנתה בבקשת עזרה ציבורית • "מחר יש נגדי משפט, אנא בואו להעיד למעני" • היא גם מבקשת להפגין מול בית החולים

צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי
צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי

"עזרו לי להפגין מול בית המשפט", כך מבקשת האם מאלעד שהבריחה את בנה חולה הסרטן מבית החולים 'שניידר'. האם מסבירה, כי אינה מאמינה בטיפולים הכימותרפיים להם נזקק הילד.

האם, שרה ג. פנתה היום לחברותיה בפייסבוק בבקשת עזרה - וכתבה: "אני שרה מהכתבה ההיא. אני צריכה עזרה ממכם. מחר יש בית משפט. ואשמח מאד אם יבואו אנשים להעיד על נזקים שנעשו להם מטיפולים קונבנציונלים לסרטן בראש. וגם כן אשמח לקבל עדים שעברו טיפול טבעי ויצאו מהמחלה".

עוד הוסיפה וכתבה: "גם יהיה צריך לארגן הפגנה מול הבית משפט או הבית חולים ולהפעיל לחץ בתקשורת".

הדיון יתקיים בשעה 9:00 בבית המשפט בראשון לציון, שם ייערך דיון בתביעה שהגיש בית החולים נגד האם.

תושבת אלעד הבריחה את בנה חולה הסרטן מ'שניידר'

אחת מחברותיה בפייסבוק הגיבה וכתבה: "החליטה הגברת לטפל בבנה בשיטה העולה על רוחה. נו מה? עשו טובה ולכו לטפל קודם באלפי ילדים להורים מוכים, ילדים מוזנחים, ילדים מאותגרי רגש ברמות קשות, אחר כך תרדפו אחר אישה נורמטיבית שבכלל לא עניינכם איזה טיפול הבן שלה יקבל!"

בערב שבת האחרון, עוד בטרם הוציאה את בנה מבית החולים, כתבה שרה: "אני חושבת שאולי כדאי לנסוע לאמריקה, כי שם יש להם אולי טכנולוגיה יותר טובה לטפל במחלת הסרטן הארורה. ביררתי על מכון אונקולוגי טוב עם טכנולוגיה מתקדמת. אולי יש להם אלטרנטיבות טובות יותר?

"אם אצטרך לנסוע לאמריקה, אסע לאמריקה. אעשה הכל כדי לעזור לילד שלי להתרפא. יש זמנים שצריכים לוותר על העקרונות האלטרנטיביים כדי להציל את החיים של הילד. כאשר מדובר בחיים או מוות של ילד, ששלומו מופקד בידי, אסור, אסור, אסור! לשחק משחקים!".

יעל ש. קרובת משפחתה, הסבירה ל'בחדרי חרדים': "האם ביקשה מבית החולים לאפשר טיפול אלטרנטיבי למשך חודש, ובמידה ולא יהיה שיפור, היא תאפשר לבית החולים לבצע את הטיפול הכימותרפי אותו מעוניין לבצע בית החולים".

נא להתפלל עבור הילד משה יואל בן שרה הינדא לרפואה שלמה.
סרטן חולה ילד שניידר טיפול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד