כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

ראשי רשויות: להציב את בגין במקום ריאלי

ראשי רשויות, סניפים ופעילים מרכזיים בליכוד, דורשים במכתב: למקם את בני בגין לפני המקומות המשוריינים • ביום ראשון תדון ועדת הבחירות בבקשה

בני בגין
בני בגין

יוזמה של בני כשריאל, ראש העיר מעלה אדומים, הביאה לשיגור בקשה בלתי שגרתית אל ועדת הבחירות של הליכוד, ולפיה יוחזר בני בגין לאלתר אל מקום ריאלי ברשימת הליכוד-ביתנו לכנסת ה-19.

על המכתב אותו ניסח חתומים ראשי סניפים ופעילים מרכזיים בליכוד. ביום ראשון תדון ועדת הבחירות בבקשה.

"בנימין זאב בגין חבר תנועת הליכוד מילדותו, אשר על מורשתו ותרומתו האדירה לתנועה אין צורך להכביר מילים ואשר מסמל בעינינו את הציונות האמיתית תוך השרשת ערכיה הנצחיים של מסורת ישראל בחינוך ובחיי המדינה, שמירת ערכי המוסר, טוהר המידות והקמת חברת איכות בארץ ישראל, חייב להיות במקום ריאלי ברשימת החברים לכנסת ה-19", כותבים החתומים על המכתב.

"לאחרונה פורסמו בכלי התקשורת רשימות שונות המציגות את מיקומם של החברים ברשימה המשותפת לליכוד ולסיעת ישראל ביתנו.. על פי רשימות אלה נדחק בני בגין למקומות שאינם ריאליים, וזאת למרות שנבחר ברשימה במקום ה-21, הלא הוא המקום האחרון שמשובץ לפני המקומות המשוריינים למחוזות ולמגזרים.

"זאת ועוד, בוועידה מיום ה-29.10.12 הוחלט כי הועידה הסמיכה את יו"ר התנועה לקבוע את שיבוץ המקומות ברשימה המשותפת של הליכוד וישראל ביתנו. לאור האמור ולאור העובדה כי בני בגין הינו אחד מסמלי התנועה ואיש שמורשתו ותרומתו לתנועה אינה מוטלת בספק, נבקש מועדת הבחירות להתכנס ולקבל החלטה לפיה יוצב בני בגין ברשימה שתימסר ליו"ר התנועה ואשר הוסמך כאמור על ידי הועידה לקבוע את שיבוץ המקומות ברשימה המשותפת לפני המקומות המשוריינים למחוזות ולמגזרים – דהיינו במקום ה-21 הוא המקום אליו נבחר ממילא.

"אין בליבנו ספק כי הדבר צודק, נכון וראוי הן לטובת התנועה, הן לטובת הציבור והן לטובת עתיד המדינה אשר עומדת בפני אתגרים בטחוניים כלכליים וחברתיים שלשמם אנו צריכים אחדות ואחריות".

בין החותמים גם ראשי ערים ביו"ש וביניהם, לדוגמה, שלמה קנון ראש מועצת אלפי מנשה, דוד פרל ראש מועצת גוש עציון, לוי אסף ראש מועצת קרני שומרון, רון נחמן ראש העיר אריאל ועוד.
הליכוד בני בגין בחירות בני כשריאל רון נחמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד