כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מחזה לא שפוי במאה שערים: אישה התפשטה ברחוב

אישה, ככל הנראה לוקה בנפשה, התפשטה והתיישבה במרכז השכונה החרדית, אל מול התושבים הנבוכים • רק אחרי ששוטרים איימו עליה כי תעוכב לחקירה - התלבשה והסתלקה

האישה על הכביש. צילום: גולש ב'בחדרי חרדים'
האישה על הכביש. צילום: גולש ב'בחדרי חרדים'

מחזה לא שפוי בשכונת מאה שערים: אישה, ככל הנראה לוקה בנפשה, התפשטה אחר הצהריים (ה) והתיישבה על הכביש בשכונה. התושבים נבוכו והשתדלו להמשיך בדרכם מבלי להתעכב לידה. לבסוף: שוטרים שהוזעקו למקום, איימו עליה כי יעצרו אותה - ובעקבות כך האישה התלבשה וקמה מהכביש.

האישה, כך על פי עדי ראייה, ניסתה במשך זמן ממושך לעצור מונית. משלא הצליחה, התיישבה על הכביש ברחוב מאה שערים - הרחוב המרכזי בשכונה - וניסתה למשוך את תשומת לבם של הנהגים והתושבים שעברו באזור. בשלב מאוחר יותר, השילה מעליה את בגדיה וניסתה לעורר מהומה.

חלק מבעלי החנויות סיפרו, כי המחזה היה מביך עבור העוברים ושבים. "במצב שכזה אי-אפשר לעשות כלום נגדה, ילדים וילדות עוברים ברחוב, וזה ממש לא נעים", סיפר אחד מהם ל'בחדרי חרדים'.

כעבור מספר דקות הגיעה ניידת משטרה, שהוזמנה על-ידי אחד מהנוכחים. "השוטרים איימו עליה שיאזקו אותה ויעכבו אותה לחקירה, אם היא לא תתלבש", מספר בעל חנות אחר. "בשלב הזה היא כבר קמה והלכה".

עד ראייה אחר סיפר כי האישה מוכרת לו וכי "היא ידועה כמשוגעת". ,
מאה שערים משטרה ירושלים התפשטות מונית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד