י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מצנע מצטרף ללבני; בן דרור ימיני שוקל

יו"ר העבודה לשעבר, עמרם מצנע, מצטרף ל'התנועה' • לבני הציעה לעיתונאי בן דרור ימיני מ'מעריב', להצטרף • מירב כהן מ'התעוררות' תרוץ ב'התנועה' • ומה התוצאות בסקר של ערוץ 1?

מצטרף. עמרם מצנע. צילום: פלאש90
מצטרף. עמרם מצנע. צילום: פלאש90

יו"ר מפלגת העבודה לשעבר, עמרם מצנע, מצטרף למפלגת 'התנועה' בראשות ציפי לבני. מחר אחר הצהריים יקיים מצנע מסיבת עיתונאים בתל-אביב, בה יודיע באופן רשמי על החלטתו. מצנע ידוע כבעל דעות שמאלניות קיצוניות.

בינתיים ממשיכה יו"ר 'התנועה' להציע לאישים שונים מקום ברשימת מפלגתה. בערוץ 2 דווח, כי לבני הציעה לעיתונאי בן דרור ימיני, הכותב בעיתון 'מעריב', להצטרף לרשימתה.

את ההצעה קיבל ימני במהלך שהייה משותפת של השניים ב'פורום סבן' בוושינגטון. ימיני, עיתונאי מעריב, שוקל את ההצעה.

מי שכן הודיעה על הצטרפותה היא מירב כהן, בת 29, חברת מועצת עיריית ירושלים. כהן, ממייסדי תנועת 'התעוררות"' שחרתה על דגלה להשאיר אוכלוסייה צעירה ועובדת בבירה, הובילה מאבקים חברתיים בעיר וקידמה מיזמים כלכליים. בין יתר המהלכים הציבוריים שהובילה כהן, ניתן למנות את המאבק לפתיחת חניון קרתא בשבת, מאבק על מיצוי כושר ההשתכרות בתוכנית 'מחיר למשתכן', גיבוש קבוצות רוכשים לזוגות צעירים, וקידום נושאי תעסוקה לצעירי העיר. כמו כן, כהן הייתה בין הדמויות הבולטות במאהל המחאה הירושלמי שהוקם בקיץ.

ציפי לבני: "ניסיונה של מירב כהן ופעילותה בשנים האחרונות בזירה הציבורית מלמדות שמדובר באשת עשייה מוערכת שנלחמת על ערכיה ויודעת להשיג תוצאות בשטח. אני עוקבת אחר פועלה מזה תקופה ארוכה וברור לי שתהיה שחקנית מצוינת בנבחרת שלנו, שתביא לידי ביטוי את תפיסת עולמה בתחומים הכלכליים והחברתיים".

מי שדחה את הצעת לבני להצטרף לרשימתה הוא מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימוס) מיכה לינדנשטראוס. לינדנשטראוס, שקיבל מלבני הצעה לחבור אליה בבחירות, והודיע כי הוא שוקל את הצעתה - סירב סופית להצעה, לאחר שבימים האחרונים נמתחה עליו ביקורת קשה. המבקרים טענו כי עליו להחיל על עצמו תקופת צינון, כפי שדרש מאישים אותם ביקר.

בתוך כך פורסם סקר ערוץ 1 שערך מכון 'מדגם'. לפי הסקר, הליכוד ביתנו יורד ל-36; העבודה - 20; ש"ס 11; הבית היהודי 10; התנועה של לבני 9; יש עתיד של לפיד - 8; יהדות התורה - 6; מרץ - 4; עוצמה לישראל של בן ארי - 3; עם שלם של חיים אמסלם - 2; והמפלגות הערביות - 11.
בחירות ציפי לבני בן דרור ימיני סקר עמרם מצנע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד