ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

גורמים במשטרה מאשימים: "חוסר אחריות של הנעדרת"

"החיפושים אחרי נעמה איצקוביץ' עלו סכום לא מבוטל", מאשימים גורמים במשטרה. "מסוקים עלו לאוויר, עשרות ניידות סרקו" • בן משפחתה: "טראומה למשפחה, רוצים להתאושש"

נעמה
נעמה

במשטרה ובתקשורת האשימו הבוקר (א) ב'חוסר אחריות' את נעמה איצקוביץ', הנערה מנתניה שהוכרזה כנעדרת מאז ערב שבת ועד צאת השבת. כזכור, יצאה נעמה ברכב פרטי מביתה שבנתניה לכיוון בית ארוסה שבמזכרת בתיה - ולא הגיעה ליעדה.

בכלי התקשורת בחרו להאשים את איצקוביץ' ב"גרימת תקלה ציבורית", למרות שהיא בחרה לשמור על השבת. כך למשל, בעיתון 'מעריב', בכתבה שעסקה בנושא היעדרותה, צוטט גורם במשטרה: "זה מתסכל שבגלל חוסר אחריות של נערה צעירה העמדנו כוחות עצומים שחיפשו אחריה במהלך כל השבת".

עיקר הטענות הן כי היה על הנערה לעדכן את בני משפחתה לפני השבת כי לא הגיעה ליעד, בכדי למנוע דאגה מיותרת.

"אנשים עבדו עד השעות הקטנות של הלילה בחיפושים אחריה בכל אזור המרכז. אנחנו עדיין לא יודעים כמה כסף בדיוק הוצאנו על החיפושים האלה, אבל בהחלט מדובר בסכום כסף לא מבוטל. העלינו מסוקים לאוויר, עשרות ניידות משטרה סרקו, ביצענו מספר גדול של פעולות חקירה שעלו הרבה מאוד כסף. אנחנו כרגע חוקרים את הצעירה בתחנה בנתניה".

עוד בנושא:
סוף טוב: הכלה נמצאה בבית משפחה חרדית באשדוד

באותה כתבה צוטט גם 'בכיר במשטרה': "אני לא יודע אם זה המקרה שאפשר להאשים אותה בגרימת תקלה ציבורית מבחינת החוק הפלילי, אבל, בהתנהגותה החסרת אחריות היא גרמה בפועל לתקלה ציבורית כזו".

בשיחה שערך כתב 'בחדרי חרדים' עם בן משפחתה של נעמה הוא הגיב ואמר, "זוהי טראומה עבור המשפחה, אנחנו רק רוצים לעבור אותה ולנסות להתאושש מהשבת הקשה הזו, מעדיפים שלא להגיב בתקשורת".
נתניה נעמה איצקוביץ חיפושים משטרה תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד