י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אור ירוק מציגה: זהירות בדרכים בתלת מימד

עמותת "אור ירוק" ואיגוד המעצבים מציגים תערוכת כרזות בתלת מימד, במטרה להעלות את המודעות לבטיחות בדרכים. התערוכה תוצג בכל קבוצת קניוני ישראל. העבודות פרי יצירתם של מעצבים גרפיים מובילים וסטודנטים לתקשורת חזותית וצילום

אור ירוק מציגה: זהירות בדרכים בתלת מימד

במסגרת שיתוף פעולה בין עמותת "אור ירוק" לקבוצת קניוני ישראל, החל מה-2 בדצמבר 2012, תוצג תערוכת צילומים בנושא בטיחות בדרכים, בכל קניוני הרשת. הקניון הראשון בו יוצבו הכרזות יהיה "קניון השרון", בנתניה. התערוכה תציג עד ה-24 בדצמבר ומשם תעבור ל"גרנד קניון" בחיפה, "קניון לב חדרה" ולשאר קניוני הרשת. את התערוכה הפיקו ״עמותת אור ירוק" ואיגוד המעצבים, והיא נקראת "בטיחות בדרכים בגובה העיניים".

העבודות, פרי יצירתם של מעצבים גרפיים מובילים וסטודנטים לתקשורת חזותית וצילום, מתמקדות ברובן, בהשפעתו של האלכוהול על תפישת המציאות וכך גם על כישורי הנהיגה. השימוש היצירתי בטכניקת תלת מימד, בה בחרו היוצרים, ממחיש את הסכנה הטמונה בשילוב הקטלני בין אלכוהול לנהיגה ותוצאותיו. השילוב בין אלכוהול ונהיגה מהווה את אחד הגורמים המרכזיים בתאונות דרכים ולכן, חשוב מאוד להגביר את ההסברה והחינוך אודות הסכנות הטמונות בשילוב הזה.

שמואל אבואב, מנכ"ל "אור ירוק": "אור ירוק מקיימת את תערוכת הכרזות והצילומים זו השנה הרביעית ברציפות. אור ירוק חרטה על דגלה, לשמור את נושא המאבק בתאונות הדרכים והפחתת מספר ההרוגים בכבישים בראש סדר היום הציבורי. תערוכת יצירותיהם של סטודנטים ומעצבים גרפיים, הינה מרכיב חשוב בפעילות ההסברה של העמותה בקהילה ומשרת את מטרתה, להנגיש את המידע בתחום הבטיחות בדרכים, לכלל הציבור בישראל- לשם הצלת חיים".

מקום המדינה נהרגו בישראל למעלה מ- 31,400 בני אדם בתאונות דרכים. "עמותת אור ירוק״, עמותה פרטית, שאינה נתמכה ע"י מימון ממשלתי, הוקמה בשנת 1997 על ידי אבי נאור, שאיבד את בנו רן בתאונת דרכים בהיותו חייל. העמותה הוקמה מתוך ההכרה בחשיבות העליונה במאבק בתאונות הדרכים ובחשיבות מעורבות הקהילה בו. מטרת העמותה הינה להפחית את מספר הנפגעים בתאונות הדרכים ולהשפיע על תרבות הנהיגה בישראל. התערוכה נערכת בחסות "אדובי ישראל", "מסטר פוינט" ו"פיק פונג".







אור ירוק תערוכת צילומים כרזות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד