כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מצנע מס' 2 של לבני: "אנו האלטרנטיבה לביבי"

עמרם מצנע, לשעבר מועמד העבודה לראשות הממשלה, מצטרף ל'התנועה' בראשות ציפי לבני • אל הרשימה מצטרפים גם יועז הנדל - מקורבו לשעבר של נתניהו, ואלעזר שטרן

עמרם מצנע. פלאש90
עמרם מצנע. פלאש90

עמרם מצנע יוצב במקום השני ברשימת התנועה בראשות ציפי לבני, כך הודיע היום (א') במסיבת עיתונאים משותפת עם לבני.

"אני לא יכול לשבת בצד ולא לקחת אחריות על גורלי ועל גורל המדינה", אמר מצנע. "ישראל הולכת לבחירות עם מועמד אחד, כשאין אלטרנטיבה לנתניהו ואין אף מועמד שהציבור מאמין שיכול לשבת על כסא ראש הממשלה. האם השתגענו? בשביל מה הולכים לבחירות, בשביל שכל מפלגה תנסה לחזק את כוחה? לבחירות הולכים כדי להחליף ממשלה כושלת, ואחרי בחירת רשימת הליכוד לכנסת, אפשר להגיד גם מסוכנת".

"אני חייב להודות שאני כועס על עצמי", הסביר, "כי גם אני כמעט השלמתי עם המציאות הזאת. אני כועס על עצמי שישבתי בבית ואמרתי לעצמי, 'אין מה לעשות, נתניהו יהיה ראש הממשלה ונגזר עלינו להמשיך בהתדרדרות, המדינית והחברתית'. לכן שמחתי שלבני החליטה להתמודד לראשות הממשלה".

מצנע התייחס גם לטענה, כי בעצם תנועת ה'עבודה' היא הבית שלו: "בית לא עוזבים, אבל מה עושים כשהבית עוזב אותך? לצערי, לראשונה מאז הקמתה, העבודה ויתרה על הדרך לשלום, ואינה מציגה אלטרנטיבה אמיתית".

מלבד מצנע, צפויים להשתלב בחמישייה הראשונה של התנועה גם העיתונאי יועז הנדל, ששימש בעבר ראש מערך ההסברה במשרד ראש הממשלה של נתניהו, האלוף במילואים אלעזר שטרן והשר לשעבר מאיר שטרית.

על-פי ההערכות צפויים הנדל ושטרן להשתלב בחמישיה הראשונה של מפלגת התנועה, במטרה למשוך מצביעי ימין.

שטרית הצטרף אל חברי הכנסת יואל חסון, שלמה מולה, רחל אדטו, רוברט טיבייב, מגלי והבה ואורית זוארץ.

בתוך כך, יו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, הציג את רשימת המפלגה והסלוגן "באנו לשנות".

החמישייה הראשונה תורכב מלפיד, הרב שי פירון, ראש עיריית הרצליה יעל גרמן, ראש עיריית דימונה מאיר כהן וראש השב"כ לשעבר יעקב פרי.
יאיר לפיד עמרם מצנע ציפי לבני התנועה יש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד