ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

יחימוביץ' רמזה על פרץ: חתרן ופוגע במפלגה

הקרב בצמרת העבודה מתחמם: פרץ הציב אולטימטום, יחימוביץ' ביטלה פגישה עימו - והוא החרים כנס • הבוקר הצהירה: "התנהגות מכוונת נגד המפלגה תיתקל באפס סובלנות"

חתרן? עמיר פרץ. צילום: פלאש90
חתרן? עמיר פרץ. צילום: פלאש90

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', תקפה הבוקר (ג) בחריפות את ח"כ עמיר פרץ - שדרש ממנה להצהיר כי לא תיכנס לממשלת נתניהו. "התנהגות שתהיה מכוונת נגד המפלגה תיתקל באפס סובלנות", אמרה יחימוביץ' בראיון לגלי צה"ל. "כל חלקי המפלגה מסתייגים מהתנהגות שנועדה לחבל בניסיון להחליף את ממשלת נתניהו. אני מצפה מכל חברי המפלגה להטות שכם בעת הזו".

אתמול הציגה יו"ר העבודה בכנס מיוחד באשדוד את תוכניתה הכלכלית, בהשתתפות מועמדי המפלגה. מי שבלט בהיעדרו היה עמיר פרץ, מספר 3 ברשימה.

ביום ראשון סירבה יחימוביץ' להיפגש עם פרץ, זאת לאחר שדרש ממנה יום קודם כאולטימטום, להודיע רשמית כי העבודה לא תיכנס לממשלת נתניהו וכן שתציג תכנית מדינית מפורטת.

יחד עם זאת, לאחר שביטלה הפגישה עם פרץ, החלה יחימוביץ' למנות את מקורביו לתפקידי מפתח במפלגה. ח"כ איתן כבל יעמוד בראש צוות התגובות של מפלגת העבודה. ח"כ פואד בן אליעזר מונה לראש הצוות המדיני-ביטחוני של המפלגה. המועמד אראל מרגלית יהיה ראש מטה המגזר העסקי וההיי טק, ודני עטר מונה לראש מטה המושבים והיישובים הקהילתיים.
העבודה שלי יחימוביץ' עמיר פרץ נתניהו בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד