י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

רק בבנק ירושלים: 1.9% על הפקדונות שלכם

בזמן שבנקים אחרים מעניקים שברירי אחוזים, בבנק ירושלים מעניקים לכם ריבית משמעותית הרבה יותר • אז למה לוותר על מקסימום ריבית לפיקדון שלכם?

רק בבנק ירושלים: 1.9% על הפקדונות שלכם

בנק ירושלים מעניק ריבית 1.9% לפיקדונות שלכם, בזמן שבנקים אחרים מעניקים שברירי אחוזים אפסיים. הבנקים בישראל ממשיכים לעשוק את הלקוחות ולשמור על המרווח הלא הוגן שלהם בכל הכוח.

ואילו בבנק ירושלים הגישה הפוכה:

בבנק ירושלים מחויבים לשיטה שבה תמיד מינימום של 80% מריבית בנק ישראל על הפיקדונות. בשנה האחרונה יצא הבנק לא מעט פעמים עם ריביות גבוהות אף יותר.

עכשיו מעניק הבנק ריבית שזהה כמעט לריבית בנק ישראל עם הצעת ערך נוספת, הריבית מתחדשת עם חידוש הפיקדון. הלקוחות נהנים באופן שוטף מריבית גבוהה עשרות מונים מזו הקיימת בשאר הבנקים.

היתרונות בבנק ירושלים ברורים. ישנה שקיפות מלאה ופשטות והלקוח לא צריך לבדוק כל חודש מחדש מה הוא מקבל.

הפיקדון זמין ללקוחות כל הבנקים באמצעות הסניפים ובאמצעות המערכת הסגורה באינטרנט המאפשרת פתיחת חשבון פיקדון ללא צורך בחשבון עו"ש, בקלות ובמהירות.

בעקבות מהפכת הפיקדונות של בנק ירושלים בעשרת החודשים האחרונים, נפתחו מעל 15,000 פיקדונות, גויסו מעל כ-3 מיליארד ש"ח והציבור מבקש לקבל "ריבית כמו בבנק ירושלים".

בנק ירושלים משרת כ-150 אלף לקוחות קמעונאיים, באמצעות מערך של 17 סניפים. בנק ירושלים הוא בנק מסחרי-קמעונאי מתמחה, הפועל בחמישה תחומים עיקריים: פעילות עם משקי בית, מימון בניה למגורים בשיטת "ליווי סגור", אשראי מסחרי, בנקאות פרטית לתושבי חוץ ושוק ההון וחיסכון.

הבנק מספק שירותים למשקי בית בתחומי משכנתאות והלוואות לדיור, אשראי צרכני, הלוואות לרכישת רכב, חסכונות ופיקדונות, השקעות בשוק ההון ועוד.
בנק ירושלים פקדון ריבית חסכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד