י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

המירוץ הביתה: "יש דברים שלא שווה לפספס" • וידאו

סרטון של 'אש התורה' שהופץ באינטרנט זוכה לפופולאריות • צפו מה קורה כאשר אישה מירושלים, הנמצאת לקראת לידה, מתקשרת לבעלה ואומרת: "הגיע הזמן"

מתוך הוידאו
מתוך הוידאו

סרטון שפרסמה היום (ג') ישיבת 'אש התורה' ברשת האינטרנט זוכה לפופולאריות רבה. בסרטון מופיעה אמריקנית המתגוררת בירושלים ונמצאת לקראת לידה. האישה מחייגת לבעלה ומבקשת ממנו שיגיע הביתה. "הגיע הזמן", היא אומרת.

השחקן המגלם את בעלה, רוכב רולר מקצועי, מבטיח להגיע הביתה תוך שלוש דקות, למרות שהמרחק מהכניסה לעיר - שם הוא נמצא באותו רגע - ועד לביתו הוא 15 דקות.



הצופים בסרטון חושבים בתחילה כי האישה כורעת ללדת, אך דקות אחר-כך מתברר, כשהבעל מופיע בפתח הבית, כי האישה הזעיקה את בעלה כדי שזה ידליק את נרות החנוכה בזמן, על פי ההלכה.

"המטרה שלנו היא להגיע אל עוד ועוד יהודים שאין להם כל-כך קשר לדת, שילמדו באמצעות הסרטון מושג נוסף, כזה שלא הכירו לפני כן", אומר הרב נחמיה קופרשמיט מישיבת 'אש התורה' ל'בחדרי חרדים'. "אנשים ברחבי העולם רואים את הסרטון ומתרשמים ממנו, ודרכו הם גם מקבלים מסר חיובי".

בזכות הסרטון, כך מקווה הרב קופרשמיט, ייכנסו גולשים רבים לאתר האינטרנט של הישיבה. "זהו אתר מלא בתכנים שקשורים ביהדות, בין היתר בענייני חתונה, חגים, ארץ ישראל ועוד. המטרה היא באמת שייכנסו עוד ועוד אנשים ויזכו ללמוד עוד משהו קטן".

הסרטון עצמו מסתיים בכיתוב: "יש דברים חשובים שלא שווה לפספס".

סרטונים אחרים שיצרו בישיבה בעבר זכו לצפיות רבות ביוטיוב, וחלקם חצו את קו השלושה מיליון.
אש התורה חנוכה ירושלים ישיבה סרטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד