ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

אמבולנס המשאלות הסיע את החולה לחתונת בנו

חסיד מבוגר הסובל ממחלה קשה חשש כי יימנע ממנו להשתתף בחתונת בנו, עד שהגיע 'אמבולנס המשאלות' של מד"א והתגייס להסעת האב על הליווי הרפואי הדרוש לו

אמבולנס המשאלות הסיע את החולה לחתונת בנו

כל אימת שנולד ילד במשפחה מברכים הידידים והמכרים את ההורים שיזכו לגדל את ילדיהם לתורה, לחופה ולמעשים טובים, אולם לדאבוננו הרב ישנם ל"ע הורים שלא זוכים לכך בקלות.

גם אביו של חתן חסידי האמין וקיווה בכל שנות חייו כי יזכה להוביל את בנו תחת החופה - אולם הוא לא תיאר לעצמו את הקושי העצום שבו ייתקל.

לפני תקופה ארוכה חלה ל"ע האברך החסידי במחלה קשה, ואושפז בבית החולים מעייני הישועה. הרופאים הסבירו לבני המשפחה כי האברך החולה זקוק להיות מחובר למכשירים הרפואיים בכל שעות היממה, ועל כן הוא נדרש לתקופת אשפוז ממושכת. דא עקא, שעזר הקב"ה ובנו התעתד להינשא, אולם בני המשפחה כבר התרגלו לחשוב שהאב ייאלץ לחגוג את החתונה ממיטת חוליו בבית החולים ולא יוכל להשתתף פיזית בחתונת בנו אהובו.

כמה מבני המשפחה שלא אמרו נואש וביקשו שהשמחה תהיה מושלמת פנו למגן דוד אדום בבקשה שיקצו את אמבולנס המשאלות שהושק בארגון לפני מספר שנים, ויעבירו את האב החולה לאולם הבני הברקי וילוו אותו, על מנת שיוכל האב לראות נחת יהודי בשמחת צאצאיו.

אמבולנס המשאלות שהושק לפני מספר שנים במד"א מצויד במיטב הציוד הרפואי החדשני ביותר, והצוות מונה אנשי רפואה בכירים שמטרתם להגשים את משאלות החולים.

כך נרתמו במגן דוד אדום לשמח את האברך החסידי וכמובן שגם את שאר בני משפחתו, ולאחר התיאומים הרפואיים הנדרשים, הועבר האב החולה באמצעות אמבולנס המשאלות על כל צוותו, והשתתף בשמחת בנו לשמחת לב כולם. ההתרגשות שאחזה באורחים הורגשה היטב, ובני המשפחה לא פסקו מלהודות למד"א על היוזמה.

מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין אמר: "אמבולנס המשאלות הגשים מאז השקתו מאות משאלות של חולים, ילדים כמבוגרים. אנו רואים בפעילות זו נדבך חשוב במסגרת פעילות מד"א לרווחת החולים ובני משפחותיהם".





מד''א משאלות חתן הגשמה אמבולנס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד