כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

עם שלם: במקום ריאלי - נכה על כיסא גלגלים

ח"כ הרב חיים אמסלם הציג את רשימת 'עם שלם' לכנסת הבאה • אלא שבמקום מועמדים מפורסמים, מתברר כי הרשימה, מלבד אמסלם עצמו, מורכבת מחבורת אלמונים

ח"כ חיים אמסלם. צילום: ארכיון
ח"כ חיים אמסלם. צילום: ארכיון

ח"כ הרב חיים אמסלם הציג היום - רגע לפני הגשת הרשימות לוועדת הבחירות - את רשימת מפלגתו 'עם שלם' לכנסת הבאה. אלא שלאחר שדובר רבות על אנשים מפורסמים דוגמת אלוף אלעזר שטרן שעשויים להצטרף אליו, מתברר כי הרשימה, מלבד אמסלם עצמו, מורכבת מחבורת אלמונים.

בראש הרשימה ניצב, כמובן, חיים אמסלם עצמו - שהשבוע אושר בוועדת הכנסת פילוגו מש"ס. כפי שהבטיח, הוא שיבץ שלוש נשים בין עשרת החברים הראשונים ברשימה לכנסת.

במקום השני מוקם מנכ"ל עם שלם, משה צרפתי, ציוני-דתי בן 55 שעלה לישראל ממרוקו. צרפתי הוא בוגר הטכניון בהנדסה אווירונאוטית ובעל תואר שני במנהל עסקים, סא"ל במילואים במערך ההנדסי והטכני של חיל האוויר. בתפקידו האחרון היה נציג חיל האוויר במשלחת הרכש בארה"ב.

במקום השלישי - ראובן אגסי, בן 72, חבר הדירקטוריון של הטכניון בחיפה וחבר הנהלת הפורום לשיוויון בנטל. אגסי הוא אביו של מייסד 'בטר פלייס' שהתפטר מתפקידו כמנכ"ל, שי אגסי.

במקום הרביעי מוקמה דניאלה יקירה, בת 39, נכה המתניידת בכיסא גלגלים. היא פעילה חברתית בנושא זכויות נשים ואנשים עם מוגבלות. שימשה בעבר כמנהלת 'המרכז לחיים עצמאיים חיפה והצפון' לתכנון ופיתוח שירותים לקידום אנשים עם מוגבלות ושילובם בקהילה, וכן כרכזת מנהלית במכון ע"ש קרטן לשימושי מחשב וטכנולוגיה באוניברסיטת חיפה.

במקום החמישי מוקם מקסים אוקנין, חילוני מסורתי בן 47, עד לאחרונה ממלא-מקום סגן ראש עיריית ערד.

במקום השישי - מרב בן דוד, תושבת מושב חמד שבמרכז, המתפרנסת מכתיבה.

במקום השביעי - מאיר בן חיים, מנהל תיכון וממקימי הנח"ל החרדי.
בחירות חיים אמסלם ראובן אגסי משה צרפתי עם שלם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד