י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

נחיתת חירום במדריד: הרבי מפינסק-קרלין החמיץ יארצייט

האדמו"ר מפינסק-קרלין שהמריא מניו-יורק, נאלץ להתאכסן במלון במדריד, יחד עם עוד 300 נוסעים, לאחר שהתגלה בקע בחלון תא הטייס • והיכן טבל האדמו"ר לפני שחרית?

האדמו"ר מפינסק קרלין. צילום: ארכיון
האדמו"ר מפינסק קרלין. צילום: ארכיון

האדמו"ר מפינסק-קרלין, שיצא אתמול בטיסה ישירה מניו-יורק לישראל, נאלץ להתאכסן בבית מלון במדריד שבספרד, יחד עם עוד 300 נוסעים היו על סיפון טיסה 27 של חברת אל על, שיצאה בשעה 13:30 בצהריים מניו-יורק.

קברניט המטוס, שהיה בדרכו לישראל, נאלץ לנחות נחיתת ביניים במדריד לאחר שהתגלה בקע באחד מחלונות תא הטייס.

האדמו"ר מפינסק-קרלין, ששהה בארצות-הברית לצורך גיוס תרומות עבור מוסדותיו, היה אמור לנחות היום לפנות בוקר בישראל - ולהגיע ישירות לבית העלמין העתיק בטבריה, כדי לפקוד את ציונו של האדמו"ר רבי יוחנן מקרלין זצ"ל, שהיום יום ההילולא שלו.

מקור בחברת אל על מסר ל'בחדרי חרדים': "באל על לא לוקחים סיכונים. ברגע שהתגלה הבקע, קיבל הטייס הוראה לנחות בנמל התעופה הקרוב ביותר. כמובן שדאגנו להעביר את כל הנוסעים לבית מלון, ולצייד אותם באוכל הכשר למהדרין שהיה במטוס.

"קבלנו טלפון מחסידות פינסק קרלין. האדמו"ר הינו נוסע קבוע בחברה, ויש לו מעמד מיוחד כמו יתר האדמו"רים. האדמו"ר שאל אם יש במדריד מקווה, מאחר והוא נוהג לטבול במקווה לפני התפילה. קישרנו את האדמו"ר עם שליח חב"ד במדריד - שמיהר להענות לכל הבקשות של האדמו"ר, וסידר עבורו את המקווה המקומי. שלחנו מטוס חילופי, והטיסה יצאה בשעה שלוש אחר-הצהריים ממדריד ותגיע לישראל בשמונה בערב".
פינסק קרלין מדריד אל על מטוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד