כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

השודד הקטלני נלכד על חם • נתפס ה'אופנובנק 2'

לאחר חודשים ארוכים של תסכול, הצליחה משטרת ישראל להניח את ידה על ה'אופנובנק 2' • בלשי מג"ב ארבו לו מחוץ לסניף בנק בנס-ציונה, ולכדו אותו בתום מבצע שוד

אילוסטרציה. צילום: ארכיון
אילוסטרציה. צילום: ארכיון

שוטרי היחידה המרכזית במחוז מרכז, ביחד עם צוות בילוש 101 של מג"ב עצרו הערב (ד') חשוד בשוד מספר בנקים באזור המרכז בחודשים האחרונים, שניות לאחר ששדד בנק נוסף, הפעם בנס ציונה.

החשוד נכנס לסניף בנק מזרחי טפחות שבנס ציונה כשהוא חמוש באקדח, ירה באוויר, ניגש לכספרית והודיע: "זה שוד, תני לי את הכסף".

הכספרית העבירה לשודד את השטרות בקור-רוח, וכשהוא יצא מהסניף זינקו עליו שוטרי היחידה המרכזית של מחוז מרכז ועצרו אותו.

אין זה מקרה ששוטרי ימ"ר וצוות הבילוש היו מחוץ לבנק, שכן הם היו שם במארב לאחר פעילות ארוכה בחקירת מקרי השוד.

במשטרה בודקים האם מדובר באותו שודד אשר שדד כתריסר בנקים נוספים באיזור, בשנה וחצי האחרונות, ובמקרה טרגי אחד, ירה למוות במאבטח אחד הבנקים - יניב אנגלר ז"ל.

ניצב-משנה בנצי סאו, מפקד מחוז מרכז במשטרה, אמר לאחר הלכידה: "ארבעה לוחמים הצליחו ללכוד את השודד, שאנחנו מייחסים לו סדרה ארוכה של מעשי שוד - כולל רצח מאבטח הבנק בבאר-יעקב. ערכנו אחריו מעקב ממושך וקיימנו פעילות יזומה. בנינו פרופיל לפי הפעילות הפלילית שלו, ובזכותם של לוחמי הימ"ר ושוטרי מג"ב הפעולה הזו הסתיימה בהצלחה מבצעית.

"אנחנו נמצאים בראשיתה של החקירה. יש צו איסור פרסום על פרטי החשוד ודרכי הביצוע שלו. הוא נמצא במשרדי החקירות שלנו. עם השלמת החקירה, בימים הקרובים, נוכל להביא את הפרטים לידיעת הציבור".

שוד אופנובנק כסף משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד