ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

חשיפה • 'דגל התורה' מציעה: פינדרוס יוצב במקום השלישי

האם הקמת 'נצח' מביאה לתוצאות? • מקורבי הגראי"ל שטיינמן מציעים: להציב את יצחק פינדרוס במקום השלישי ב'דגל' • המהלך כולו טעון עדיין אישור של הגראי"ל

יצחק פינדורס. צילום: ארכיון
יצחק פינדורס. צילום: ארכיון

לאחר שבועות בהן הופעלה ב'דגל התורה' מדיניות קשוחה של 'לא מנהלים משא ומתן עם כל מי שיוצא נגד ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קניבסקי' - היא מציגה הבוקר (ה) התקפלות ראשונה, המובאת כאן בחשיפה ראשונית.

מאחורי הקלעים - למרות הצגת הקשיחות, לגורמים שונים בחזון-איש 5 כואב מאוד הקרע שנוצר בציבור הליטאי, והם היו רוצים לעשות הכול כדי לנסות למנוע זאת. בבחינת, 'ידינו לא שפכו את הדם הזה'. לא במחיר של ויתור על 'השקפה טהורה', לא במחיר של תמיכה בעיתון שיצא נגד גדולי ישראל, לא בבחינת הכנסת מועמדים שאין דעת חכמים נוחה מהם לרשימת 'דגל' לכנסת, אבל במחיר ויתור - כן.

ההצעה החדשה, שהוצעה על-ידי רבנים נייטרלים, כוללת את הסעיפים הבאים: משה גפני מספר 1 ברשימה, יעקב אשר מספר 2, ונאמן ביתו של הגרי"ש אלישיב זצ"ל יצחק פינדרוס, מ"מ ראש עירית ירושלים הוא שיהיה הנציג השלישי ברשימה.

באשר לאורי מקלב ב'דגל' יריצו אותו לראשות עיריית ירושלים, לאחר שכידוע כיהן שם בתפקידים שונים במשך שנים רבות ובהצלחה מרובה.

נסייג ונאמר כי הדיל נמצא כרגע בגיבוש סופי, ועדיין לא קיבל את אישורו של הגראי"ל שטיינמן.

לאחר שיאושר - הוא יוצע לצד השני לאישור.

ההנחה היא כי עצם העובדה שבמקום השביעי ברשימת יהדות התורה נמצא 'איש משלהם' תביא את אנשי מפלגת 'נצח', שהתכוונה להגיש היום את רשימתה לכנסת, לעבוד ביתר שאת ובהתלהבות למען הצלחת המערכה מולה ניצבת היהדות החרדית כולה.
הגראיל שטינמן דגל התורה משה גפני יעקב אשר יצחק פינדרוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד