ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

אלי ישי ליו"ר הכנסת: דרעי - בא כוח הסיעה בבחירות

מכתב פרוצדורלי ששיגר שר הפנים אלי ישי ליו"ר הכנסת, נוצל ליצור מצג שווא כאילו מונה דרעי ליו"ר בפועל • בכיר בתנועה: "ניסיון מרושע לסכסך בין הגורמים בתנועה"

אלי ישי ליו"ר הכנסת: דרעי  - בא כוח הסיעה בבחירות
יעקב כהן

כפי שכבר דווח ב'בחדרי חרדים', מעניקה ש"ס את כל הסמכויות ניהול מערכת הבחירות והשטח בידיו של אריה דרעי, על אף שלפי החלטת מועצת חכמי התורה, לא יינתן לו בשלב זה תואר היו"ר.

כחלק מניהול מערכת הבחירות העניק לו הערב בא כוח הסיעה, שר הפנים אלי ישי ייפוי כוח בחתימתו, כדי להפוך אותו לבא כוח הסיעה במערכת הבחירות לכנסת ה-19.

במכתב אותו שיגר הערב בא כוחה של התנועה, שר הפנים אלי ישי, ליו"ר הכנסת ראובן רובי ריבלין, הוא אף מודיע באופן רשמי, ומאשר בחתימת ידו, את ההודעה, לפיה תפקיד בא כוח התנועה במהלך מערכת הבחירות יהיה בידיו של אריה דרעי.

וכך כתב:

"לכבוד, יו"ר הכנסת חה"כ רובי ריבלין כנסת ישראל. שלום רב,

הנידון: הודעה על חילופי גברי באיוש תפקיד ב"כ סיעת ש"ס. לפי ס' 25 (ב') לחוק הבחירות לכנסת (נוסח משולב) תשכ"ט-1969

אבקש להודיעך על חילוף באי כוחה של הסיעה:

כב"כ הסיעה ישמש הרב אריה דרעי וממלא מקומו ישמש כמ"מ.

הודעות לב"כ הסיעה יש לשלוח למשרדי ש"ס שברחוב הרטום 13 ירושלים.

על החתום...ח"כ אליהו ישי, שר הפנים, ב"כ הסיעה.

העתיק: יו"ר ועדת הבחירות המרכזית"

חשוב להדגיש: המינוי אינו מהווה תחליף למינוי של יו"ר בפועל. יום לאחר סיום הבחירות אין למסמך זה כל משמעות, באשר הינו מהווה רק הסמכה של דרעי לעמוד מול ועדת הבחירות המרכזית בכל הנוגע לניהול תקציבי, ניירת וכדומה. "לא מדובר בניהול התנועה", אומר גורם בכיר המעורה בחוקים.

"הניסיון לסכסך שוב גורמים בתנועה בינם לבין עצמם מרושע לגמרי", אומר אחד מבכירי התנועה, שמצא את המסך הטכני בכלי התקשורת לצד הכרזות, כביכול, מדובר במסמך שמהווה תחליף לתואר היו"ר. "אין ולא הייתה החלטה למנות את אחד משלושת קודקודי התנועה ליו"ר, כפי שהבהיר מזכיר מועצת חכמי התורה".

המסמך מהווה המשך להחלטה מר"ח חשון ולפיה דרעי הוא שינהל את מטה הבחירות ויינתנו לו לשם כך כל הסמכויות הנדרשות.

לגבי מינוי של בא כוח התנועה, עדיין לא בוצע מינוי שכזה, ובאופן רשמי ופרוצדורלי אלי ישי הוא זה שרשום ברשם המפלגות כבא כוח התנועה. אם וכאשר יוחלט לשנות זאת - תתכנס מועצת חכמי התורה בשנית ותודיע על כך.
ש''ס בחירות אלי ישי אריה דרעי מועצת החכמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד