י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ח"כ ציפי חוטובלי לבוחרים: "אל תתנו כוח לש"ס"

הח"כית הדתיה מהליכוד: "המפלגות החרדיות פוגעות בגיוס לכל" • הגר"ע יוסף בשיעורו: "אם ש"ס תהיה חזקה אז גם ראש הממשלה יצטרך להתייחס אלינו יפה" • האזינו

הגר"ע בשיעורו. צילום: יעקב כהן
הגר"ע בשיעורו. צילום: יעקב כהן

טרם נרגעו במפלגות החרדיות מדברי יו"ר הקואליציה, ח"כ זאב אלקין, כי אין מחויבות להקים ממשלה עם החרדים, וח"כ ציפי חוטובלי מצטרפת למתקפה. "אל תתנו כוח לש"ס", קראה חברת הכנסת מהליכוד במפגש עם תלמידי תיכון בן גוריון בנס ציונה.

חוטובלי אמרה את הדברים ביחס לגיוס חובה לכל: "צריך לאפשר לאליטה מסוימת להמשיך ללמוד תורה, כמו שספורטאים מצטיינים ומדענים מצטיינים ממשיכים בעיסוקם‬. אבל אסור בשום פנים ואופן לאבד את צבא העם.‬ ואם אתם שואלים אותי איך נגיע לזה שמפלגת השלטון תוכל ליישם את זה, יש רק דרך אחת - אל תתנו כוח לש"ס. כל פעם שהשותפות הקואליציונית כוללת מפלגות חרדיות, בסופו של יום זה פוגע", סיימה החוטובלי.

בתזמון מושלם, הזכיר הגר"ע יוסף בשיעורו השבועי אמש, כאשר התייחס לבחירות הקרבות, את סוגיית גיוס בני הישיבות. "כשש״ס חזקה התורה חזקה", אמר הגר"ע, והוסיף: "ש״ס תהיה חזקה ואז גם ראש הממשלה יצטרך להתייחס אלינו יפה".

האזינו לדרשת הגר"ע יוסף:


״מוריי ורבותיי, אנחנו נמצאים בצער גדול, כי יש שפערו פיהם לבלי חוק לגייס את בני ישיבות, אלה בני ישיבות שהם רוח אפינו, בזכותם העולם קיים. אשרי מי שעמלו בתורה ועושה נחת רוח ליוצרו. ואלה מאות ואלפים עוסקים בתורה. איזה נחת רוח גורמים למעלה לקדוש ברוך הוא. ומתנכלים להם לגייס אותם לצבא.

"אם נהיה אנחנו חזקים, אם ש״ס תהיה חזקה לא יתנו להם... לנגוע בהם. את אחיי אנוכי מבקש. מבקש אני אתכם עשו כל אשר ביכולתכם להשפיע מאחד לאחד. אם יש זקנים להביא אותם ביום הקלפי ששם יצביעו למען ש"ס, שזה יגביר כוחה של התורה. ש״ס חזקה תורה חזקה. עץ חיים היא למחזיקים בה ותומכיה מאושר.

"אחיי ורעי אתם אוהבים את התורה... תהיו מגן לתורה, תהיו מגן לתלמידי חכמים שממיתים עצמם באוהלה של תורה. עשו כל אשר ביכולתכם, תשפיעו, כל אחד לא ישאר בביתו ויאמר מספיק שאני עצמי מצביע ש״ס, ישפיע גם על אחרים. יש לו ידידים, יש לו שכנים, יש לו קרובים. עשו כל אשר ביכולתכם שאנחנו נצליח. ש״ס תהיה חזקה ואז גם ראש הממשלה יצטרך להתייחס אלינו יפה", סיים הגר"ע.
ציפי חוטובלי הגר''ע יוסף גיוס ש''ס חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד