י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ברכבת הקלה הדליקו את ירושלים

סיטיפס, זכיינית הרכבת הקלה, הציבה בשיתוף עם צעירי חב"ד חנוכיית ענק במתחם תחנת הרכבת הקלה בתחנה המרכזית בירושלים • בהדלקה בטקס המרכזי כובד הרב שמואל רבינוביץ

ברכבת הקלה הדליקו את ירושלים



פרסום הנס הוא המטרה העיקרית בחג החנוכה ובחברת 'סיטיפס' זכיינית הרכבת הקלה בירושלים החליטו לקיים את המצווה בהידור רב: חנוכייה גדולה ומרשימה הוצבה במתחם תחנת הרכבת הקלה בתחנה המרכזית בירושלים על ידי הזכיינית ובשיתוף עם אגודת צעירי חב"ד.

חסידי חב"ד עורכים כידוע פעילות רבה בימי החנוכה סביב העולם כולו ומאפשרים לכל יהודי ליהנות מאור החנוכה. ביוזמה משותפת עם חברת 'סיטיפס' הוחלט להדליק את החנוכייה במקום מידי ערב, זאת לאור המיקום המרכזי בו עוברים מידי יום עשרות אלפי יהודים - ופרסום הנס הגדול שצפויה ההדלקה לעורר.

בטקס מרכזי וחגיגי שקיימה סיטיפס לטובת ציבור נוסעי הרכבת הקלה כובד בהדלקה הגאון רבי שמואל רבינוביץ, רב הכותל והמקומות הקדושים. במהלך הטקס חילקו פקחי הרכבת הקלה לציבור הנוסעים סופגניות וכן סביבונים עם תמונות הרכבת שנרכשו ע"י סיטיפס מעמותת "ציפור הנפש" המעסיקה עובדים פגועי נפש. את האירוע הנעימו בשירתם מקהלת הילדים הירושלמית "פרחי ירושלים".

רב הכותל והמקומות הקדושים שמואל רבינוביץ ברך את ראשי סיטיפס ואמר: "הרכבת הקלה היא חלום שהתגשם. הצלחתכם היא הצלחתנו. למעלה מ-110 אלף איש שבוחרים לנסוע ברכבת מידי יום זהו נתון שראוי להיות גאים בו. רבים רבים מהעולים להתפלל בכותל המערבי מגיעים בנסיעה ברכבת הקלה, זה מקצר להם את זמן הנסיעה, משפר את חווית הנסיעה ומביא בהכרח לעידוד התיירות לכותל, לעיר העתיקה ולאזורים סביבם".

מנכ"ל סיטיפס, יהודה שושני: "מעבר להפעלתה השוטפת של הרכבת הקלה אני רואה חשיבות רבה ביצירת אירועים מעיין אלו שמעלים חיוך נוסף על פניהם של הנוסעים. דווקא בחנוכה, חג האורות והניסים, בחרנו להאיר לנוסעים את הדרך עם חלוקת סמנני החג – החנוכייה, סביבונים וסופגניות לציבור הנוסעים במטרה להתעלות לרגע מעבר לשגרת הפעילות השוטפת והיומיומית ולראות גם את הנס שלנו – רכבת קלה ראשונה בישראל שנוסעת ופועלת כחלק מהשגרה בירושלים.
כחברה פורצת דרך אשר הביאה לישראל לראשונה את הרכבת הקלה חשוב לנו לשרת את נוסעינו נאמנה ואנו אכן משתפרים כל העת ומתאימים את השירות לצרכי הציבור, כך לאחרונה שופרה משמעותית תדירות הרכבות לאורך היום והנתונים מלמדים כי הביקוש לנסיעה ברכבת הולך וגדל".



































רכבת קלה ירושלים חנוכה צעירי חב''ד סיטיפס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד