כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

סקר 'הארץ': הימין מתחזק, העבודה ולפיד נחלשים

לפי סקר מכון 'דיאלוג', הליכוד ביתנו זוכה ב-39 מנדטים, העבודה - 17, התנועה - 9, לפיד - 6, ש"ס -12, נפתלי בנט - 11 • 81% סבורים שנתניהו יישאר ראש הממשלה

יכולים לחגוג? נתניהו וליברמן. צילום: פלאש90
יכולים לחגוג? נתניהו וליברמן. צילום: פלאש90



71 מנדטים לגוש הימין-חרדים ו-49 לגוש השמאל. כך עולה מסקר שפורסם הבוקר (ב) ב'הארץ', ונערך על-ידי מכון 'דיאלוג' בפיקוח פרופ' קמיל פוקס.

לפי הסקר, רשימת הליכוד ביתנו זוכה ב-39 מנדטים - עלייה של שני מנדטים בהשוואה לסקר האחרון שנערך על-יד המכון ופורסם בערוץ 10 ביום רביעי שעבר, בטרם נסגרו הרשימות ולפני שעמיר פרץ ערק לשורות התנועה של ציפי לבני.
.
לפי תוצאות הסקר, המפלגה השנייה בגודלה היא העבודה בראשות שלי יחימוביץ', שזוכה ל-17 מנדטים - שלושה מנדטים פחות מהסקר הקודם.

מנתוני הסקר עולה עוד כי המפלגה השלישית בגודלה תהיה ש"ס - שמגדילה את כוחה ומגיעה ל-12 מנדטים, לעומת 10 מנדטים שניבא לה הסקר הקודם שפורסם בערוץ 10. מיד לאחר מכן מגיעה רשימת הבית היהודי של נפתלי בנט, השומרת על כוחה עם 11 מנדטים.

מפלגת התנועה בראשות ציפי לבני שומרת גם היא על כוחה ביחס לסקר הקודם, וגם בסקר הנוכחי היא זוכה לתשעה מנדטים. זאת, למרות הצטרפות עמיר פרץ. מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד ממשיכה לדשדש, עם שישה מנדטים בלבד, כמו בסקר הקודם. גם מפלגת יהדות התורה זוכה לשישה מנדטים.

לפי תוצאות הסקר, מפלגת מרצ תצליח להכניס שלושה חברים - ירידה מארבעה מנדטים שניבא לה הסקר הקודם, וכך גם מפלגת עם שלם של הרב חיים אמסלם.

מפלגת רע"מ-תע"ל מקבלת חמישה מנדטים, חד"ש ארבעה מנדטים, ומפלגת בל"ד זוכה בשלושה מנדטים.

לפי הסקר, קדימה זוכה בשני מנדטים. עוצמה לישראל של ד"ר מיכאל בן ארי אינה עברת את אחוז החסימה.

עוד עולה מהסקר, כי 81% מהנשאלים סבורים שראש הממשלה בנימין נתניהו יכהן כראש הממשלה גם אחרי הבחירות.
סקר בחירות דיאלוג נתניהו העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד