כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הקמפיין של ש"ס: אביגדור ליברמן - עם כיפה

ש"ס יצאה עם השלב הראשון של קמפיין הבחירות • מלווה בשלטי חוצות ושילוט על אוטובוסים • המסרים: דאגה לשכבות החלשות ומניעת התבוללות • מנהל הקריאייטיב: "קמפיין ש"ס 2013 הוא אתגר מקצועי"

שלטי הקמפיין
שלטי הקמפיין



ש"ס יוצאת הבוקר (ב) עם השלב הראשון של קמפיין הבחירות. הקמפיין מלווה בשלטי חוצות ענקיים כמו גם שילוט על גבי אלפי אוטובוסים ברחבי הארץ. מסריו המרכזיים של הקמפיין הם דאגה לשכבות החלשות ומניעת התבוללות.

בשלט אחד נראה יו"ר 'הליכוד ביתנו', ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולצידו הכיתוב: "רק ש"ס חזקה תדאג לחלשים". בשלט נוסף נראה חברו להנהגת 'הליכוד ביתנו', שר החוץ אביגדור ליברמן, חובש כיפה שחורה ולצידו הכיתוב: "רק ש"ס חזקה תמנע התבוללות".

שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס, המשמש כיו"ר מטה ההסברה של ש"ס, אמר עם פתיחת הקמפיין: "אנו יוצאים בקמפיין חד וממוקד שנושא שני דגלים: הדגל הראשון, מזכיר לכולם שש"ס היא המגן החברתי של האזרחים. צפויים לנו קיצוצים של 14 מיליארד ש"ח בפתח הקדנציה הבאה.

"אם ש"ס לא תהיה מספיק חזקה ותהווה לשון-מאזניים בממשלה העתידית, הקיצוצים במתכונתם הנוכחית יעמיקו את הקרע בין אלה שיש להם לבין אלה שלא מצליחים להתחיל את החודש.

"הדגל השני של הקמפיין הוא שש"ס היא כיום המפלגה היחידה שנאבקת ומצליחה לשמור על הזהות היהודית של מדינת ישראל אל מול חקיקה הפוגעת בזהות זו. חקיקה שהפכה פופולארית לאחרונה וסופה הרס צביונה וייחודה של מדינת ישראל כמדינה יהודית".

מי ידאג לאוכלוסיות החלשות יותר

הקמפיין נועד לחדד את הייחודיות של ש"ס אל מול שלל המפלגות המתמודדות בבחירות הקרובות, ייחודיות המלווה את המפלגה מאז היווסדה, ולה שני דגלים: הראשון, הכלכלי-חברתי, והשני - המסורתי.

מפלגות המרכז השונות דואגות למעמד הביניים בטענה שהמשתייכים אליו אינם מסוגלים לגמור את החודש, ומזניחות בצידי הדרך את האוכלוסיות החלשות יותר שלא יכולות להתחיל את החודש. כיום ישנם מעל מיליון אזרחים שחיים מתחת לקו העוני שהכתובת היחידה שלהם, לפי המפלגה, להקל על מצוקותיהם, היא ש"ס. "ש"ס מאז היווסדה דאגה לשכבות החלשות הן בפעילות התנועה בשטח והן בפעילותה בכל ממשלות ישראל", אומרים בתנועה.

כמו כן, על רקע השיח חסר הרסן בסוגיית זהותה היהודית של המדינה שהתעורר במהלך הקדנציה האחרונה, והאיחוד בין הליכוד לישראל ביתנו, ש"ס מדגישה בקמפיין את הייחודיות והמחוייבות שלה גם בתחום זה. "ש"ס תמשיך להיאבק בכדי לעצור את יוזמות החקיקה בדבר נישואי תערובת בין יהודים לבין מי שאינם יהודים, יוזמות שהועלו בקדנציה האחרונה על ידי ישראל ביתנו שהתאחדה עתה עם הליכוד".

הקמפיין מלווה, כאמור, בתמונותיהם של ליברמן ונתניהו וזאת משום שגם נתניהו, בתחום החברתי, וגם ליברמן, בתחום המסורתי, מבינים שש"ס חזקה מהווה בלם למדיניות שיכולה לפגוע בשכבות החלשות ובזהות היהודית של מדינת ישראל - מדיניות אותה יובילו ללא ש"ס חזקה בממשלה.

בלעדי: כך עובדת שלישיית ש"ס יחדצילום: בלעדי: כך עובדת שלישיית ש"ס יחד
בלעדי: כך עובדת שלישיית ש"ס יחד


"קמפיין ש"ס 2013 הוא אתגר מקצועי"

במרכז הקמפיין של ש"ס תעמוד סיבת קיומן של הבחירות הנוכחיות: הקיצוץ על סך 14 מיליארד ש"ח שצפוי בתקציב 2013. "עריכת הקיצוצים הללו ללא ש"ס בממשלה תמיט אסון על השכבות החלשות ותרחיב אותן עוד יותר", אומרים בש"ס.

הסלוגן המרכזי שחותם את שלטי הקמפיין של ש"ס הוא "ש"ס. מדינה עם נשמה". הסלוגן מאחד תחת קורת גג אחת את הנושא החברתי והנושא המסורתי. כי החמלה למי שאין להם והדאגה לזהותה היהודית של המדינה, שניהם בנשמתה של ש"ס. רק ש"ס חזקה תדאג שמדינת ישראל לא תאבד את הנשמה.

את הקמפיין הנוכחי של ש"ס מנהל יניב קציר, המשמש כמנהל הקריאייטיב וכבמאי הראשי, יחד עם צוות פרסומאים בכירים מקבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי. קציר סיכם היום בסיפוק את יציאתו של השלב הראשון של הקמפיין לדרך באמרו: "קמפיין ש"ס 2013 הוא אתגר מקצועי. יצאנו לדרך עם הצוות הטוב ביותר מתוך קבלת מנדט ושיתוף פעולה מלא עם תנועת ש"ס, כפי שמעידים התוצרים הקריאייטיביים".

בש"ס אומרים עוד, כי מ"בחינת היקפו באוכלוסיה הכללית מדובר בקמפיין חסר תקדים ביחס ל-30 השנים האחרונות וזאת כחלק מהאסטרטגיה של ש"ס בהרחבת מעגלי מצביעיה על ידי פנייה לקהלים חדשים".
בחירות קמפיין ש''ס הליכוד ביתנו שילוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 59 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד