ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

העריקים מקדימה ממורמרים: לבני זרקה אותנו לכלבים

חלק מהח"כים ששובצו במקומות לא ריאליים זועמים על על לבני • בשיחות סגורות הם אומרים: "היא רק רצתה לקבל את כספי מימון המפלגות ופשוט השתמשה בנו"

ציפי לבני. צילום: פלאש90
ציפי לבני. צילום: פלאש90

רק ימים ספורים חלפו מהצגת רשימת מועמדי 'התנועה' לכנסת, וכבר עולות טענות קשות כלפי העומדת בראש, ציפי לבני, מצד חבריה למפלגה החדשה.

העיתון 'מעריב' מדווח הבוקר, כי חלק גדול מהח"כים שערקו מקדימה והצטרפו להתנועה ממורמרים על מיקומם ברשימה, וחלקם אף שוקלים לפרוש מהמפלגה שזה עתה הצטרפו אליה.

עיקר הביקורת מגיע מכיוונם של חברי הכנסת שהוצבו במקומות לא ריאליים. מקורבים לרוברט טיבייב, מגלי והבה ורחל אדטו, מספרים על אכזבה עצומה ועל כעס של השלושה כלפי לבני וכלפי הדרך שבה נהגה בהם. לדברי 'מעריב', חלקם אף השתמשו בביטויים קשים כלפי לבני, שהנייר אינו סובל.

"היא פשוט השתמשה בנו וזרקה אותנו לכלבים", מצוטט אחד מהם דברים שאמר למקורביו. "אנחנו בכלל לא מעניינים אותה. היא רק רצתה לקבל את כספי מימון המפלגות שלנו".

חברי הכנסת טיבייב ואדטו אף נעדרו מאירוע השקת הקמפיין של לבני, במחאה על היחס לו זכו.

נכון לרגע זה טיבייב לא החליט אם להישאר במפלגה או לפרוש, וכך גם חברי כנסת נוספים בקבוצה.

לפי 'מעריב', באותן שיחות נשמעו דברים קשים כלפי לבני גם מפיו של ח"כ שלמה מולה, למרות שהוצב במקום ריאלי ברשימה - מקום 8. גורמים במפלגה סיפרו, כי בשבוע שעבר הוחלט להציב את מולה במקום ה-12, ורק לאחר שאיים לכנס מסיבת עיתונאים ולתקוף את לבני ישירות, הוחלט לקדמו ולהציבו במקום השמיני.

נכון לעכשיו שורר נתק כמעט מוחלט בין כמה מחברי הכנסת ללבני.

ממפלגת 'התנועה' נמסר בתגובה ל'מעריב': "השקנו את הרשימה הכי טובה שיכולה להיות ויצאנו לדרך".

מלשכתה של ח"כ רחל אדטו נמסר: "קביעת מיקומה ברשימה היא החלטה של יו"ר התנועה". כאשר נשאלה אם תמשיך ב"תנועה" עד לבחירות, הסכימה לומר רק: "כרגע אני כאן".

ח"כ שלמה מולה אמר בתגובה לדברים: "ל'התנועה' יש רשימה טובה ועכשיו הגיע הזמן לעבוד".

מלשכתו של ח"כ טיבייב לא התקבלה תגובה לדברים.
קדימה לבני בחירות פורשים שלמה מולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד