א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

טרגדיה: פעוט בן שבעה חודשים נפטר בבני ברק

האם סיפרה: "כ-35 דקות קודם לכן שיחקתי איתו והכל היה בסדר" • כשניגשה לאחר מכן למיטתו הבחינה כי הוא ללא נשימה והזעיקה את כוחות ההצלה • במעיני הישועה נקבע מותו

טרגדיה: פעוט בן שבעה חודשים נפטר בבני ברק
מנחם הלוי

פעוט בן שבעה חודשים נמצא לקראת השעה 14:00 בצהרים ללא דופק וללא נשימה בדירה ברחוב רבי עקיבא בבני-ברק. הוא פונה לבית החולים מעיני הישועה - שם נקבע מותו.

חובשי איחוד הצלה שהגיעו לזירה החלו בביצוע פעולות החייאה בפעוט ואליהם הצטרפו אף כונני הצלה גוש דן וצוות מד"א. לאחר כ-20 דקות של טיפול מציל חיים, פינה צוות ניידת טיפול נמרץ את הפעוט כשהוא במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים.

יואל נחום, עובד בחנות 'אופטיקה הלפרין' הממוקמת מול הבניין, סיפר ל'בחדרי חרדים': "חובש משתלם של 'איחוד הצלה' המתגורר בבניין התחיל מיד בפעולות החייאה, תוך שאני מצטרף אליו וצוות נוסף".

זאבי טפר, חובש מתנדב 'איחוד הצלה', סיפר: "חובש 'איחוד הצלה' שגר בבניין החל בפעולות החייאה תוך כדי שהתקשר למוקד 'איחוד הצלה' - שהזעיק למקום אמבולנס וחובשים נוספים. החובשים ניסו להציל את חייו וביצעו פעולות החייאה, עד להגעת ניידת טיפול נמרץ שפינתה את הפעוט לבית החולים, הרקע אינו ברור".

מנחם אינדיג, חובש בארגון הצלה גוש דן, מספר: "הייתי בדיוק מתחת לבניין כשהזעיקו אותי להציל תינוק שלא נושם. שידרתי מיד את הקריאת במירס הקבוצתי של הצלה גוש דן והזעקתי כוחות נוספים, במקביל הקריאה הועברה למוקד מד"א. כשעליתי לדירה מצאתי תינוק שלא נושם ומיד התחלתי בפעולות החייאה מלאות".

האם סיפרה כי כ-35 דקות קודם לכן היא שיחקה עימו, ו"הכל היה בסדר". כשניגשה לאחר מכן למיטתו הבחינה כי משהו אינו כשורה והזעיקה את כוחות ההצלה.
פעוט החייאה בית חולים איחוד הצלה מד''א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד