י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בְּנֵי בִינָה • צפו: הכנסת ספר תורה ל'עטרת צבי' באשדוד

תושביה החרדים של אשדוד חגגו את מעמד הכנסת ספר תורה להיכל ישיבת 'עטרת צבי' בעיר • בסעודת המצווה הוקרא מכתבו של הגראי"ל שטיינמן • 'בחדרי חרדים' מגיש: גלריה

בְּנֵי בִינָה • צפו: הכנסת ספר תורה ל'עטרת צבי' באשדוד

מתוך שמחה של מצווה הוכנס ברוב עם ספר תורה להיכל ישיבת עטרת צבי ברובע ז' באשדוד, בראשות ראש הישיבה הגאון רבי אברהם אלטמן.

קודם המעמד נכנסו רבני הישיבה אל מעונם של הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי, אשר מנווטים ומלווים את הישיבה על כל צעד ושעל, לכבדם בכתיבת אות בספר התורה. הגראי"ל והגר"ח בירכו את ראש הישיבה לקראת המעמד הגדול שימשיך להרבות תורה בעיר.

לאחר ריקודים ארוכים בהיכל בית המדרש בליווי תזמורת של בעל המנגן ר' אברהם שפירא ואמירת "לדוד מזמור" פסוק בפסוק, הוכנס ספר התורה לארון הקודש כשכל הקהל מפזז בכל עוז לכבודה של תורה.

לאחר מכן נכנס הקהל לאולם שעל ידי הישיבה לסעודת המצווה. תחילה פתח מנחה המעמד הרב מיכאל אלטמן בדברי שבח והודיה, אחריו כובד ראש הכולל הרב אליהו מאיר אלטמן להקריא את מכתבו של הגראי"ל שטיינמן ששלח למעמד. לאחר מכן כובד הרב יחיאל הלוי נוביק, ראש כולל דעת יוסף באשדוד, להקריא את מכתבו של גאב"ד אשדוד הגאון רבי ישראל בונם שרייבר, שנבצר ממנו להשתתף במעמד.

את המשא המרכזי נשא ראש הישיבה הגאון רבי אברהם אלטמן.

עוד נשאו דברים במעמד הגאון רבי משה זילברברג, ר"מ בישיבת עטרת צבי, הגאון רבי שמואל דוד הכהן גרוס, רב דחסידי גור באשדוד, והגאון רבי שאול דולינגר, ראש ישיבת 'פרי עץ חיים' באשדוד.





























עטרת צבי אלטמן אשדוד ספר תורה הגראי''ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד