כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

ככה יעשה למלשין בברוקלין: אקונומיקה בעיניים

חסיד סאטמר ריסס באקונומיקה את פניו של נחום רוזנברג, בעליו של 'בלוג' ו'קו נייעס' שקידש מלחמה במעשים מגונים • "תגובה לשיתוף פעולה שלי עם השלטונות בפרשת ווברמן"

נחום רוזנברג, לאחר התקיפה
נחום רוזנברג, לאחר התקיפה

המשטרה וכוחות הצלה הוזעקו אתמול אחר הצהרים לשכונת ויליאמסבורג שבברוקלין, שם הותקף חרדי מבוגר בספריי אקונומיקה שהותז לתוך עיניו.

התקיפה אירעה ברחוב רובלינג בויליאמסבורג, כאשר נחום רוזנברג - בעליו של 'בלוג' ו'קו נייעס' שקידש מלחמה במעשים מגונים המתרחשים בקהילה החרדית - היה בדרכו לביתו. חסיד סאטמר הגיח מולו וריסס את פניו באקונומיקה.

רוזנברג נפגע בעיניו והזעיק את המשטרה. למרות שרוזנברג זיהה את התוקף, עדיין לא עצרה המשטרה את האיש. בעל חנות גוי שהיה עד לאירוע העיד במשטרה על התקיפה. רוזנברג הובהל לבית-חולים עם פגיעה קשה בעינו.

כלי התקשורת בניו-יורק דיווחו על האירוע בהרחבה. העיתון 'דיילי ניוז' ריאיין את רוזנברג, שטען כי התקיפה באה בתגובה לשיתוף הפעולה שלו עם השלטונות בפרשת נחמיה ווברמן, שהורשע ביום שני השבוע, ועשוי לרצות עונש מאסר ממושך.

רוזנברג גם אמר לכלי התקשורת כי הוא מהווה 'סדין אדום' בקהילתו, וכי חייו תמיד נתונים בסכנה.

נחמיה ווברמן, חסיד סאטמר בן 54, תושב ברוקלין הורשע ב-59 אישומים של מעשים מגונים. גזר דינו - שיינתן בעוד מספר שבועות - עשוי להגיע ל-25 שנות מאסר לפחות.

מקורביו וראשי חסידות סאמטר משוכעים כי מדובר בעלילה. ווברמן, טיפל בנוער נושר קרוב ל-30 שנה, ונחשד בעבירות חמורות במסגרת הטיפול.

המשפט זכה לסיקור תקשורתי רחב-היקף בניו-יורק, וכבר גרם עד כה לנזק תדמיתי לציבור החרדי.
נחום רוזנברג נחמיה ווברמן ויליאמסבורג סאטמר ריסוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 36 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד