י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מדהים • כשמאושפז מ'שערי צדק' פגש את הגרי"ש אלישיב

אברהם אדרעי, ישיש בן 90 מנתיבות, מאושפז בקומה השמינית ב'שערי צדק' - על מיטתו של הגרי"ש • בתו מספרת סיפור מדהים: הפגישה עם הזקן בחלום והתמונה באייפד

הגרי"ש אלישיב זצ"ל. צילום: ארכיון
הגרי"ש אלישיב זצ"ל. צילום: ארכיון

אברהם אדרעי, ישיש בן 90, תושב העיר נתיבות המתגורר כיום אצל בתו ביישוב בית-אל, מאושפז החל ממוצאי-שבת במחלקת טיפול נמרץ בקומה השמינית בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים. מצבו מוגדר יציב, אך עקב גילו הוא נמצא בהשגחה תמידית.

בתו רבקה יפה, שבביתה הוא מתגורר, מספרת ל'בחדרי חרדים' סיפור מדהים:

ביום שני בבוקר, כשבאתי לבקר את אבא בבית החולים, ניגשתי אליו לאחר שלא ישן לילה שלם. שאלתי לשלומו והוא אמר לי ברוגע: "ברוך ה' בסדר, יהיה טוב". נדהמתי מהרוגע של אבא, כי כשהוא אושפז הוא היה מאוד-מאוד מבוהל.

ואז הוא מספר לי: "אתמול בערב באתי לצאת מהמחלקה, ובא אלי לפתע יהודי זקן ואמר לי: 'אל תצא. קר בחוץ. תשכב על המטה שלי, תחזור חזרה ואתה תהיה בריא'. וככה הוא ישב לידי כל הלילה".

אני נדהמתי ושאלתי אותו אם מדובר ב'בבא סאלי' זכרונו לברכה, כי אבי הוא ממוצא מרוקאי. ואמר לי: "לא, לא מדובר בבא סאלי". כשאחותי הגיעה מאוחר יותר, היא הראתה לו במכשיר האייפד שברשותה תמונות של רבנים זקנים, והיחיד שהוא זיהה מיד, הוא הצביע על תמונתו של הרב אלישיב.

אתם צריכים להבין: הוא לא ראה אותו אף פעם. הוא רק שמע עליו בחדשות, בתקופה בה הוא היה חולה.

בן-דוד שלי, שהיה במקום, סיפר לנו כי אשתו היתה מאושפזת בתקופת אשפוזו של הגרי"ש, ואמר לנו: "המטה שאבא שלכם שוכב עליה זו המטה של הרב אלישיב". גם האחות סיפרה לנו שזו המטה של הרב אלישיב.

"אנחנו מספרים את הסיפור המדהים הזה", אומרת רבקה יפה, "כדי שאנשים יתחזקו. ואני מבקשת להתפלל להחלמתו של אבי. שמו לתפילה: אברהם בן ימנה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל".
שערי צדק נתיבות טיפול נמרץ רבקה יפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד