י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

לבני נזפה במצנע: אנחנו לא שמאל

עמרם מצנע, מספר 2 במפלגת 'התנועה', זכה לפני מספר ימים לנזיפה מלבני, לאחר שהגדיר את 'התנועה' בתכנית טלוויזיה כ"מפלגת שמאל" • "בסופו של דבר, בפוליטיקה הישראלית אין מרכז"

ננזף. לבני ומצנע. צילום: פלאש90
ננזף. לבני ומצנע. צילום: פלאש90

השמאל ממשיך במכבסת המילים: אחרי ששלי יחימוביץ' הכריזה כי אינה מוכנה שיקראו למפלגת העבודה מפלגת שמאל, מתברר כי גם יו"ר התנועה, ציפי לבני, מאוד לא אוהבת את הדימוי השמאלני שדבק במפלגתה, ומתעקשת להגדיר את מפלגתה כמפלגת מרכז.

העיתון 'מקור ראשון' מדווח, כי מספר 2 במפלגה, עמרם מצנע, זכה לפני מספר ימים לנזיפה מלבני, לאחר שהגדיר את 'התנועה' בתכנית 'מצב האומה' בערוץ 2 כ"מפלגת שמאל".

ביום חמישי האחרון התארח מצנע בתכנית ונשאל היכן ממוקמת מפלגתו מבחינה פוליטית. "בסופו של דבר, בפוליטיקה הישראלית אין מרכז", השיב מצנע. "יש רק שמאל וימין. המפלגה שלנו היא מפלגת שמאל. כל אלה שרוצים להתמרכז, בסוף יש קו אחד דק. חלק נמצאים מימין לקו וחלק משמאלו. כל מי שמתכחש למקום שבו הוא נמצא, שלא יהיה שם".

מי שמאוד לא אהבה את הדברים היתה יו"ר המפלגה. עוד באותו הערב, זמן קצר לאחר ששודרה התכנית, נזפה לבני במצנע על ההגדרה "מפלגת שמאל", והורתה לו שלא לחזור על הדברים בהמשך.

כמה ימים לאחר מכן, בראיונות לכלי התקשורת, כבר הקפיד מצנע, כמו ילד ממושמע, שלא להגדיר שוב את מפלגתו כמפלגת שמאל.
מצנע ציפי לבני התנועה בחירות נזיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד