ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

אביבית שאער חזרה לדירה שעלתה באש

אביבית שאער, שאיבדה בשריפה את בעלה וחמשת ילדיה, שבה לבית חדש שנבנה עבורה - על חורבות ביתה שנשרף • מנהל האולפנה בה היא מורה: "בימי חג הזכרונות עולים, אני חש את הקושי והכאב שלה"

אביבית שאער. צילום ארכיון
אביבית שאער. צילום ארכיון

קרוב לשנה חלפה מאז פקד האסון הקשה את אביבית שאער, שאיבדה בשריפה את בעלה וחמשת ילדיה, והשבוע היא נכנסה לדירתה החדשה ברחובות, שנבנתה על הריסות הבית הקודם שעלה באש.

מאז האסון התגוררה אביבית בבית הוריה, הנמצא בסמוך לדירתה, שם התאוששה מהמכה שספגה.

במבצע התרמה מיוחד של עיריית רחובות וגורמים פרטיים עבורה, נאספו אלפי שקלים בכדי לצייד את דירתה החדשה ברהיטים ובמכשירי חשמל.

"אביבית מאוד מתרגשת ומבקשת להודות לכולם", אומר מנהל האולפנה, הרב זאב כהן, אשר מכיר את אביבית 16 שנה - מאז הייתה תלמידתו, בשיחה עם 'ידיעות מקומי'. הרב כהן אומר כי תקופת החגים היא הקשה ביותר עבור שאער: "בימי חול היא עסוקה בעשייה, אבל כשמגיע חג - הזיכרונות עולים. אני חש את הקושי שלה ואת הכאב הפרטי מצד אחד, ואת כוחות הנפש האדירים שלה מצד שני".

שאער, מורה באולפנת 'צביה' בעיר, המשיכה בשנה האחרונה ללמד, ומכריה מספרים כי למרות האסון הכבד שפקד אותה היא התעלתה, אספה כוחות מחודשים ו"לא ויתרה לעצמה".

"היא החליטה עם עצמה שלא יתנו לה שום הנחות. היא קמה כל בוקר, הולכת לעבודה ומסייעת לתלמידות שמתקשות בחומר", אמר אחד ממכריה. במקביל, שאער מתמודדת כל יום מחדש עם הטראומה שעברה ומזכירה למקורביה שוב ושוב את אובדן בעלה וילדיה ואת החלל העצום שנפער בתוכה.
אביבית שאער שריפה רחובות אסון אם שכולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד