י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מוכר דגים הסגיר עצמו: אני תקפתי את רוזנברג

מיילך שניצלר, חסיד סאטמר המוכר דגים לפרנסתו, הסגיר את עצמו למשטרת ברוקלין והודה: "אני תקפתי את נחום רוזנברג בספריי אקונומיקה" • שניצלר צפוי לעמוד לדין

נחום רוזנברג
נחום רוזנברג

מיילך שניצלר, חסיד סאטמר ובעליה של חנות דגים בויליאמסבורג שבברוקלין, הגיע אתמול (ד) לתחנת המשטרה, הסגיר את עצמו, והודה: "אני תקפתי את נחום רוזנברג בספריי אקונומיקה".

ביום שלישי, כאשר רוזנברג היה בדרכו לביתו, תקף אותו שניצלר ליד החנות שבבעלותו. האקונומיקה גרמה לכוויות בעיניו ובפניו של רוזנברג, והוא נזקק לטיפול רפואי בבית החולים. המשטרה ניסתה לאתר את התוקף, ואף חייגה לביתו של שניצלר ולחנות שבבעלותו, אך שם לא היה מענה.

רוזנברג אישר במשטרה כי הוא מזהה את שניצלר כמי שתקף אותו, וכמי שאביו אף 'כיכב' באחד מהבלוגים שלו.

רוזנברג גם טען כי לפני שנה שניצלר ירק לעברו ברחוב. "אני לא יודע מה גרם לו לעשות את זה", אמר לגבי התקיפה ביום שלישי האחרון.

במשטרה ייחסו לשניצלר שורה ארוכה של עבירות והוא צפוי לעמוד לדין.

עוד בנושא:
נחמיה ווברמן מסאטמר הורשע - ונשלח מיד לכלא
האימא בפרשת ווברמן: הציקו לה בכל דבר
התובע בפרשת ווברמן: הגיעו מקרים נוספים
ככה יעשה למלשין בברוקלין: אקונומיקה בעיניים

המותקף, נחום רוזנברג, בעל בלוג באינטרנט וקו נייעס, נחשב לסדין אדום בקהילת סאטמר וברחוב החסידי, מאחר והוא זה שהפעיל לחץ תקשורתי מאסיבי על התובע המרכזי בברוקלין, צ'רלס היינס, כשהאחרון לא העמיד לדין את נחמיה ווברמן, שהורשע השבוע בעבירות חמורות. חלק ממקורביו של רוזנברג סיפרו כי רוזנברג העביר תלונות נוספות על אנשים החשודים בעבירות זהות.
נחום רוזנברג דגים התזה יריקה אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד