י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

'אחים חדד': נגנבה חנוכייה בשווי 200 אלף שקל • צפו

חלון הראווה של חנות כלי הכסף 'אחים חדד' בכיכר השבת בירושלים נפרץ, וכלי הכסף שהיו בתוכו, בהם חנוכייה בשווי עתק - נגנבו • צפו: וידאו ותמונות מהזירה

'אחים חדד': נגנבה חנוכייה בשווי 200 אלף שקל • צפו



לפני יומיים (ג) נפרצה חנות כלי כסף בכיכר השבת בירושלים, ונגנבו ממנה פריטים יקרי ערך, הנאמדים בסכום של למעלה מרבע מליון שקל. מדובר בסניף של רשת 'אחים חדד' ברחוב יחזקאל 2 בכיכר השבת.

שחר חדד, מנהל החנות, מספר בשיחה ל'בחדרי חרדים', כי בפריצה נגנבה חנוכייה יקרת ערך, בשווי של למעלה מ-200,000 שקל. החנוכייה גדולת מימדים ומשקלה הוא כ-15 קילו, היא מורכבת מ-100 חלקים, ועשוייה כולה עבודת יד - של כמה אמנים.



הגנבים הגיעו סמוך לשעה 4:20 לפנות בוקר, חתכו את הסורגים המגנים על חלון הראווה, פרצו את חלון הזכוכית, ורוקנו את הפריטים שהיו שם, בהם החנוכיה הגדולה, חנוכיות נוספות, פמוטים וכלי כסף אחרים.

הגנבים ניסו לפרוץ גם לחנות עצמה, אך נתקלו במיגון כבד, ועזבו את המקום עם השלל הגדול, הנאמד בלמעלה מרבע מליון שקל. המשטרה פתחה בחדיקה לאיתור הפורצים.

"פריט אחד נותר בחלון הראווה, לאחר שהגנבים לא הצליחו לנתק אותו מהקיר. מדובר במגש כסף העשוי עבודת יד, שהודבק לקיר עם דבק 'דאבל סייף' והגנבים ניסו להסירו, אך ללא הצלחה".

חלון הראווה לפני ואחרי הפריצה, ותמונת חנוכייה דומה לזו שנגנבה:





אחים חדד פריצה כלי כסף חנוכייה סרט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד