ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

נוטש את המנהלת: "אפס תקצוב, רק השפלות ואיומים"

אברהם דנגור, יו"ר מנהלת שכונת שמואל הנביא, שלח מכתב התפטרות נזעם • "לתושבים יש תלונות רבות, אך אין באפשרותי לעזור להם" • ומי ימלא את מקומו?

בחירות למנהלת. צילום: קובי הר צבי
בחירות למנהלת. צילום: קובי הר צבי



האם בעיריית ירושלים פועלים נגד מנהלת שכונת שמואל הנביא? ככל שהתשובה תלויה ביו"ר המינהלת, אברהם דנגור, היא בהחלט חיובית.

בשבוע שעבר שיגר דנגור מכתב לרבני השכונה, יצחק כהן ומשה צדקה, בו הודיע על התפטרות מתפקידו, מכיון ובעירייה נציגי סיעת ש"ס המקומית - מטעמה הוא פועל - לא מסייעים לו בגיוס תקציב הולם, לצורך פעילויות ותוכניות שהיה אמור לקדם לטובת התושבים.

את המכתב הוא שיגר דנגור גם לחברי סיעת ש"ס המקומית, "עברו שנתיים מהבחירות", כתב דנגור במכתב הנחשף כאן, "לצערי עד כה לא מתאפשר לי לעשות שום דבר שיביא לשינוי משמעותי לתושבים. הדבר נובע בעיקר מאפס תקצוב של העירייה (בכוונת מכוון) במקביל למנהלים אחרים".

בהמשך הוא כותב כי רשימת דרישות התושבים היא ארוכה, "לתושבים יש תלונות רבות, לצערי, אין לי כל מענה ואין באפשרותי לעזור להם והצדק עמם". דנגור אף טוען כי קיבל איומים במהלך השנתיים האחרונות, "אני נפגש עם כל גורם אפשרי ופועל ללא כל תמורה - רק השפלות, ביזיונות ואף איומים".

בשל כך, הוא הודיע כי בתחילת חודש ינואר הקרוב הוא יתפטר מתפקידו, "אני מודע לכך שהתפטרותי תיצור מצב שלציבור הספרדי, ובעיקר לתושבי שכונת שמואל הנביא - לא תהיה נציגות ראויה במנהל, אך אני מרגיש שאין שום דרך אחרת", כתב.

יצוין, כי אם דנגור אכן יתפטר מתפקידו, מי שימלא את מקומו הוא נפתלי זאבי, בן 24, דמות מוכרת במסדרונות העירייה.

בעיריית ירושלים דחו את טענותיו של דנגור, ומסרו בתגובה ל'בחדרי חרדים': "העירייה מתקצבת את פעילות מנהל קהילתי שמואל הנביא באופן שוטף, וכל טענה כי נמנע מהמנהל תקצוב בכוונת מכוון היא בגדר לשון הרע. בנוסף לתקצוב השוטף פועלת העירייה בשיתוף החברה למתנסי"ם לסייע למינהל הקהילתי לבסס את פעילותו.

"העירייה פועלת להקמת מרכז לגיל הרך בהשקעה של מיליון שקל וכן משפצת את המנהל הקהילתי. בנוסף, נבחרה מנהלת חדשה למנהל (בתקן חדש) שתוביל את ניהול הפעילות. המנהלת התבקשה להגיש לעירייה תכנית עבודה לשנה הקרובה והתכנית תדון בדיוני התקציב המתקיימים בימים אלו".
עיריית ירושלים התפטרות תקציב שמואל הנביא דנגור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד