י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

'אופיס דיפו' תוקפא לשבוע: המשקיעים ינסו פשרה

בית המשפט הכניס את החברה להקפאת הליכים זמנית, כדי לאפשר הפעלתה כעסק חי • ומה יאלצו המשקיעים לעשות כדי להשלים את העסקה ולרצות את בנק מזרחי-טפחות?

מזרחי טפחות. צילום ארכיון: יעקב נחומי
מזרחי טפחות. צילום ארכיון: יעקב נחומי

בית המשפט המחוזי בתל-אביב קבע היום (א) כי חברת 'אופיס דיפו' תיכנס להקפאת הליכים זמנית שתמשך שבוע ימים, כדי שהחברה תגיע למצב של כינוס נכסים קבוע - אם לא תימכר לקבוצת המשקיעים החרדיים מניו-יורק, עמם התנהל משא ומתן בשבועות האחרונים.

הצדדים נתנו את הסכמתם להליך ההקפאה, שישמש לצורך ביצוע הסדר מול קבוצת המשקיעים. הם הסבירו כי זהו הסיכוי היחיד להמשיך ולהפעיל את הרשת בינתיים כעסק חי.

בית המשפט קבע, כי לצורך השלמת העסקה יהיה על קבוצת המשקיעים להפקיד תוך 48 שעות סך של 4 מיליון שקל, באמצעות ערבות בנקאית או כל ערבות אחרת שתוסכם מול בנק מזרחי. לחילופין, תינתן ערבות אישית של אחד המשקיעים לשביעות רצון הבנקים על סך 10 מליון שקל.

עוד בנושא:
חרדים מניו-יורק רכשו את אופיס דיפו • תיסגר בשבת
עסקת 'אופיס דיפו' בסכנה • מזרחי טפחות פנה לבית המשפט

בנוסף הוחלט על כינוס אסיפת נושים בתוך 7 ימים. בנק מזרחי-טפחות הוא הנושה הגדול ביותר של אופיס דיפו עם חוב של 30 מיליון שקל.

בדיון נטען כי בנק מזרחי-טפחות, שהיה אחראי להגשת הבקשה לכינוס נכסים נגד החברה, ביקש מהמשקיעים הזרמה של 10 מיליון שקל לחברה - ואלה סירבו. לאור כך שגם בעלי המשביר לצרכן, רמי שביט, לא מזרים כסף לחברה מזה תקופה ארוכה - הוגשה הבקשה.
אופיס דיפו חברה ערבות עסקה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד