כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מודיעין עילית: 26,000 מ"ר של תעסוקה ומסחר

מרכז תעסוקה ומסחר מוקם במודיעין עילית על ידי חברת 'לביא' • המרכז יספק מאות מקומות תעסוקה, 14,000 מ"ר למשרדים, 13,000 מ"ר למסחר, ו-2000 מ"ר לתחבורה

צילום הדמיה
צילום הדמיה

בשבועות האחרונים החלו העבודות להקמת מרכז תעסוקה ומסחר רחב מימדים בשכונת נאות הפסגה בעיר מודיעין עילית. המרכז מוקם על-ידי חברת 'לביא' ועתיד לחולל מהפכה בחיי המסחר והתעסוקה בעיר.

המרכז מוקם בין השכונות נאות הפסגה, קרית ספר וברכפלד, על מגרש של יותר מ-14 דונם ובו יהיו שטחי מסחר ושטחים לתעסוקה ולמשרדים. כ-2000 מטרים ישמשו את מסוף התחבורה שיוקם במקום, זאת בנוסף ל-500 מקומות חניה שיוקמו בחניונים עיליים ותחתונים. בשכונות הסמוכות למגרש מתגוררות למעלה מעשרת אלפים משפחות ברוכות ילדים, ועל כן צפוי המרכז להוות מענה תעסוקתי ומסחרי מתאים מעין כמוהו.

המרכז שהולך ומוקם ובנייתו צפויה להיות מושלמת כבר בשנת 2015 קיבל את אישור רבני העיר ומתנהל תחת פיקוחם הצמוד בכל הנוגע לצביון המרכז, אופיו והתאמתו לאופיה המיוחד של העיר מודיעין עילית. הפרוייקט נהנה מתמיכתו וליוויו הצמוד של ראש עירית מודיעין עילית יעקב גוטרמן, ששם לנגד עיניו מטרה עליונה של הבאת מקורות תעסוקה לעיר. את עבודת האדריכלות מבצעים בחברת דביר-יחיעם – פאר אדריכלים, המתמחים בתכנון מותאם לאוכלוסיה הדתית.

המרכז יורכב משני מגדלי משרדים בשתי פינות המגרש, ושדרה בת שתי קומות שתהיה פתוחה לכביש הראשי. גם בנושא החזותי הוקדשה מחשבה רבה והבניה צפויה להיות מתקדמת, אך מאופקת ומכובדת: בניה באבן מקומית, אלומיניום וזכוכית.

הביקוש לשכירת שטחים במרכז המסחרי הולך וגואה, ובימים אלו עתידה רשת סופרמרקטים מהגדולות בישראל לשכור כ-3000 מ"ר, על מנת להקים בתוככי המרכז סניף גדול ומרווח של הרשת הידועה. בנוסף לכך מנהלות חברות ידועות מו"מ על שטחי תעסוקה גדולים, כן מוצעת האפשרות לשכירת שטח עבור חנויות בגדלים סטנדרטיים של 65 מ"ר ומעלה.

במגדלי המשרדים צפויות לשכור חברות רבות שטחים על מנת להקים בהם מרכזי שירות, תמיכה ותוכנה שיספקו מקומות עבודה למאות תושבים.

פרויקט זה יביא עוגן של מרכז אזרחי, תעסוקתי בשילוב עם מסחר, הנהנה מנגישות גבוהה במיוחד בשל מסוף התחבורה החדשני שיוקם בצמוד.

המרכז מותאם ברמה מקסימאלית לצורכי המגזר החרדי, ויוקמו בו שטחי מסחר גדולים לחנויות דגל, שטחי תעסוקה גדולים מיוחדים למגזר,שטחי גינון רבים וכן מגרש משחקים לילדים על גג שדרת המסחר, וזאת על מנת להקל על ההורים במשפחות ברוכות הילדים.

"מהרגע הראשון בו ניגשנו לפרוייקט הבניה של המרכז, ברור היה לנו כי לא נעשה כל צעד ללא פיקוחו ואישורו של הרב קסלר, רבה של מודיעין עילית", אומר יששכר שטיינהרטר, מיזמי הפרוייקט. "מלבד הערך הרוחני שאנו מייחסים לפיקוח זה, הרי שאנו רואים בכך שיקול כלכלי ממעלה ראשונה שיביא להתאמה מוחלטת של המרכז לצורכי הציבור החרדי הן מבחינה צביונו של המרכז והן מבחינת הפונקציות אותן הוא יציע".

את המרכז המסחרי בונה חברת 'לביא' בראשותו של אבי חבר, ובה שותפים קבוצת אילי הון יהודיים בעלי איתנות פיננסית, מהארץ ומחו"ל. לחברת 'לביא' פרויקטים מניבים רבים בישראל, ועתה תגיע הבשורה אף לעיר מודיעין עילית כשכבר בעוד שנתיים יוכלו תושבי העיר ליהנות מהיתרונות הרבים שיציע המרכז המסחרי והכול באווירה חרדית ותוך שמירת גדרי הצניעות.
מודיעין עילית מרכז מסחר תעסוקה תחבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד