ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024

אחרי 'נאום הווייבערס': ליברמן מתנצל ומתבדח

השר שפרש התנצל על שכינה את יחימוביץ', גלאון ולבני "ווייבערס" • בפוסט מבודח שפרסם בפייסבוק כתב: ״ועכשיו אשב לי קצת בחושך לבד, ואחשוב על זה שוב:)"

אביגדור ליברמן מדליק נרות לפני הנאום
אביגדור ליברמן מדליק נרות לפני הנאום

משהו עובר, ללא ספק על אביגדור ליברמן. האיש הכי מחוספס בפוליטיקה ישראלית, לא רק מפתיע בהתפטרות דקות ספורות לפני כניסת השבת, אלא גם - לא להאמין - מתנצל: שר החוץ הפורש פרסם בצהריים (א) בדף הפייסבוק שלו התנצלות מבודחת בפני העדה הפולנית על אמירה שכיוון כלפי שלוש היו"ר של מפלגות השמאל. זאת לאחר שבנאומו ביום חמישי - אחרי שנודע על החלטת היועץ המשפטי לממשלה להגיש נגדו כתב אישום - כינה ליברמן את שלי יחימוביץ', ציפי לבני וזהבה גלאון "ווייבערס" (נשים, בנימה מזלזלת) והגדיר אותן כ"קבוצה הפולנית".

בדף הפייסבוק של ליברמן נכתב: "בחיים הציבוריים בישראל, שבהם עוסקים בדברים שברומו של עולם, ולא פעם, לצערנו, גם בדברים קשים וכואבים, רצוי, כשאפשר, גם לתבל מדי פעם את הדברים במעט הומור".

עם זאת "כמי שמעריך מאוד את העדה הפולנית בישראל ואת תרומתה הגדולה לאורך השנים למדינה, וכמי שבבחירות האחרונות שליש מסיעתו היו נשים שנושאות גם בתפקידים בכירים, לא חשבתי שבדיחה קטנה תעשה רעש כל-כך גדול. אז עכשיו ברצינות, ולא בצחוק: התנצלותי הכנה בפני מי שנפגעה ומי שנפגע מהבדיחה.

״ועכשיו", סיים ליברמן את הפוסט, "אשב לי קצת בחושך לבד, ואחשוב על זה שוב.... :-)״.

ביום חמישי, באירוע הדלקת נרות של צעירי הליכוד ביתנו, תקף ליברמן בחריפות את הביקורת הפוליטית נגדו, ואמר: "ראיתי את המתקפות של שלושת הווייבערס, שתקפו אותי - ציפי לבני, שלי יחימוביץ', זהבה גלאון - הקבוצה הפולנית. בעצם זהבה היא ליטאית, היא לא פולנית, אני חושב. אבל שלוש הווייבערס תוקפות אותי בשצף-קצף. הן לא תקפו אותי, הן נלחמו אחת בשנייה באמצעותי. בסופו של דבר אי-אפשר להתעלם מהדברים האלה".

אביגדור ליברמן שלי יחימוביץ ציפי לבני זהבה גלאון בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד