י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

יהדות

יהדות

יהדות



הערב חנכה 'יהדות התורה' את משרדיה החדשים במטה שבאור יהודה.

אל האירוע הגיעו שבעת חברי הכנסת ברשימה הפוטנציאלית לכנסת, ואיתם גם ראש עירית מודיעין עילית יעקב גוטרמן ומ"מ ראש עירית ירושלים יצחק פינדרוס.

הפגישה, צריך לומר, התנהלה באחדות מלאה, בלי דריכה על יבלות או על נושאים בעיתיים כדוגמת הרוטציה על המקום השישי וכדומה.

ברקע קיימת מתיחות באשר לזהותו של משרד הפרסום שילווה את קמפיין התנועה, קמפיין שעדיין לא החל למרות שהבחירות תיערכנה בעוד פחות מחודש ומחצה. לא שהדבר חריג, יהדות התורה מורגלת בקמפיינים שהחלו רגע לפני הרגע האחרון, מה גם שהפעם גם הליכוד עוד לא הסתער ברצינות על הקמפיין שלו.

למען האמת, כל עוד המריבות אינן על תפקיד היו"ר ומסתכמות במחצית הקדנציה לאיש זה או אחר, עדיין קל לגשר על הפערים ולהתחיל לעבוד באחדות.

ביום חמישי האחרון נערכה פגישה אליה הגיעו נציגי משרדי הפרסום השונים שהגיעו אל קו הגמר ונחשבים כמועמדים להריץ את קמפיין המפלגה. בין המציגים היו משרדי הפרסום בולטון-פוטנציאל, תוצאות אפקטיביות ועוד אי אלו נציגים של משרדים פחות ידועים. בשיחה עם אחד מבכירי המפלגה נאמר לי כי לכאורה הציג בולטון-פוטנציאל תוצאות מרשימות יותר, אלא שבתוצאות טוענים כי הופתעו מכך שציפו מהם להציג מצגת ו/או פרזנטציה. כשפנו אליהם, רק יום קודם לפגישה, אמרו להם כי מדובר בפגישת היכרות ראשונית, הם לא חלמו כי יש מי שישלוף חומר מוכן ומושקע. כך או כך, קודקודי יהדו"ת מבהירים כי שום דבר עדיין לא סגור וכי הדברים עדיין נבדקים. "הכול יישקל עניינית", הם מבטיחים.

רשמנו לעצמנו.

מאחורי הקלעים אין זה סוד כי ניטש ויכוח (המילה מאבק חריפה מדי) בין הפלג הליטאי לפלג החסידי. בעוד הראשון היה שמח לראות את משרדו של שעיה איצקוביץ (תוצאות) בניהול הקמפיין, הרי שהפלג החסידי היה מעוניין בפוטנציאל, הגם שבאופן רשמי איש מהצדדים אינו מודה בכך, והקו הרשמי הוא שהכול יישקל עניינית. אגב, הסכום אותו יקבל המשרד הזוכה המאושר אינו גבוה במיוחד ועומד סביב המאה-מאה וחמישים אלף שקלים. לא כולל קופונים נגזרים מהתקשורת, את זה 'מארגנת' לעצמה המפלגה בכוחות עצמה...

כל עוד לא נבחר משרד הקמפיין אינו יכול להיות מתוכנן, כך שכל מה ששמעתם על הקמפיין של ש"ס עם הכיפות והביבי-ליברמן – ביהדו"ת עדיין לא התחילו לגרד את הראשים במחשבה תחילה.

ובכל זאת, קשה שלא לפרגן על ההתקדמות. כולם ב-י-ח-ד בחרו מטה, כולם ב-י-ח-ד הגיעו היום אל הישיבה הראשונה, ובסיעה בת חמשת החברים בה כל חבר מיני-סיעה זו בהחלט סיבה טובה למסיבה.
יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד