י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מגדל משיקה את המרכז לניהול פרישה

כדי לסייע לפורשים לגמלאות משיקה מגדל מרכז יחיד מסוגו בישראל שיעניק טיפול אישי וכולל בכל תחומי החיים לפני תהליך היציאה לפנסיה, במהלכו ואחריו ובכלל זה: תכנון פנסיוני, תכנון מס, קריירה שנייה, זוגיות ופנאי

מגדל משיקה את המרכז לניהול פרישה
פלאש90

תהליך הפרישה מעבודה לגמלאות הינו אחד התהליכים המשמעותיים ביותר בחייו של אדם. פרישה מביאה עמה שינויים מרחיקי לכת, ולמעשה, דורשת מהפורש לפנסיה, להגדיר מחדש את כל ההיבטים המרכיבים את חייו: כסף ורמת חיים, דימוי עצמי, תעסוקה, זוגיות פנאי וכו'. ממחקר שביצע הלמ"ס נמצא כי הוצאה חודשית ממוצעת למשק בית של קשישים הינה כ – 9478 ש"ח, בעוד ההכנסה הממוצעת למשק בית הינה כ – 8440 ש"ח נטו, כ – אלף ש"ח פחות מההוצאה הממוצעת! עוד נמצא במחקר כי: כ – 29% מבני ה – 65+ מדווחים שאינם מצליחים לכסות את ההוצאות החודשיות. כחלק מהתהליך, על הפורש לקבל החלטות כלכליות ופיננסיות משמעותיות ולעיתים – בלתי הפיכות, כאשר ביצוע החלטות מוטעות, עשוי לעלות לפורש עשרות אלפי שקלים!

מבדיקות שקיימו מומחי מגדל – קבוצת הביטוח והפיננסים הגדולה בישראל, עולה כי רבים לא יודעים לחשב כמה כסף באמת נחוץ להם למחייה שוטפת., כיצד לחשב את סך ההכנסה הצפויה להם מהמקורות השונים לאחר הפרישה, כיצד עליהם להיערך למקרה שיזדקקו לסכום חד פעמי גדול מעבר לצריכה השוטפת ובאיזו רמת סיכון צריך גמלאי לנהל את כספו. על מנת לתת מענה לבעיה, משיקה מגדל את חיים חדשים - "המרכז לניהול פרישה" - הראשון מסוגו בישראל, המאפשר לכל אדם העומד בפניי יציאה לפנסיה (לקוחות כל החברות), לקבל תמיכה והכוונה אישית לגביי כלל האפשרויות העומדות בפניו במרכז אחד, המאגד את כלל הידע והיועצים המומחים בתחומם ופותר את הפרושים לגמלאות מהצורך להתמודד לבדם מול הבירוקרטיה הנדרשת.

סמנכ"ל תחום חיים חדשים במגדל, תומר רובינשטיין אומר, כי מבדיקות מגדל עולה עוד כי לחלק גדול מאוכלוסיית הפורשים, אין את הידע והכלים הבסיסיים לתכנון נכון של תהליך הפרישה והתמודדות עם הבירוקרטיה: עבודה מול רשויות המס, התמצאות בחלופות האפשריות לפריסת תשלומים פנסיונים, איתור כספים אבודים בקופות גמל וקרנות פנסיה במקומות העבודה השונים של הפורש וכו'. מומחי מרכז ניהול הפרישה של מגדל יעניקו לכל לקוח את הטיפול האישי והליווי הצמוד בכל אלו, יבהירו לו את האתגרים הכלכליים הצפויים לנוכח העובדה שעם התארכות תוחלת החיים אנו נאלצים לכלכל את צעדינו עם סכומי הגמלאות למשך הרבה יותר שנים ולא פחות חשוב, מדגיש רובינשטיין, יעניקו מומחי מגדל ללקוחות המרכז אימון כלכלי אישי המכין את האדם לפרק החדש בחיים והמציאות הכלכלית הצפויה לו.

בחינת האפקטיביות של המרכז החדש, מעלה כי כבר בתקופת ההרצה לפעילותו, חסכו מומחי מגדל ללקוחות סכומים ניכרים: כך למשל, פורש חסך 35,000 ש"ח הודות לייעוץ שקיבל לדחות את פריסת הפיצויים החייבים במס לשנת המס הבאה, פורש אחר לגמלאות חסך 42,000 ש"ח הודות לייעוץ שקיבל על הדרך הראויה לממש פוליסה כקצבה במקום סכום חד פעמי ובמקרה אחר: הוגדלה הקצבה החודשית של פורש לגמלאות ב – 200 ש"ח (מידי חודש בחודשו!) הודות לייעוץ שקיבל אודות מיצוי פטור ממס לגמלה ובחירה באלטרנטיבת המס הטובה לו ביותר.

למידע נוסף אודות המרכז לניהול פרישה לחץ כאן >>

ביטוח מגדל חסכון פנסיוני פנסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד